W DBD Marketing budujemy proste strony internetowe. Jak mówią nasi Klienci – bez wodotrysków. 

Kiedy świat oszalał na punkcie stron www projektanci skupili się na estetyce, oszołomieniu Klientów i użytkowników. Z czasem jednak wszystko zrozumieliśmy, że strony mają przede wszystkim służyć celom biznesowym. Mniej znaczy więcej. Trendy wyznaczył Google tworząc wyszukiwarkę pozbawioną wszelkich treści, “bajerów”, a zostawiając jedynie to, po co wchodzi się w Google. Robimy dokładnie tak samo.

Prosta strona internetowa to szereg korzyści:

Prosta strona jest przejrzysta

W przeciwieństwie do stron skupionych na wywarciu wrażenia na użytkownikach poprzez liczne animacje, stosowanie mikro-pisma, wielobarwne tła czy różnorodne czcionki, proste strony cechuje duża przejrzystość. Tutaj użytkownik ma łatwość przeczytania wszystkich tekstów, odnalezienie interesujących go elementów strony, dostania się do sekcji, których szuka. Prosta strona to większa pewność, że Twój potencjalny klient zapozna się z Twoją ofertą i skontaktuje z Tobą.

Prosta strona jest lekka

Prosta strona pozbawiona licznych animacji, video czy ciężkich, wysokiej jakości zdjęć jest lżejsza, a przez to szybciej się ładuje w przeglądarce. Oznacza to, że ma niższy współczynnik odrzuceń, a przez to większe szanse na dotarcie Twojej oferty do potencjalnych Klientów.

Prosta strona jest łatwa w obsłudze

UX, user experience… Wszyscy pracujemy nad poprawą użytkowania strony, nad łatwością jej obsługi. Budujemy proste w obsłudze aplikacje, grafika stron przeszła na tzw. flat design. Dlaczego strony www miałyby nie być proste, a przez to łatwiejsze do użytkowania?

Zobacz przykłady naszych prostych stron internetowych