Reklama w internecie. Certyfikowany specjalista Google AdWords
 
 
 

Zacznij stosować Remarketing nawet za 99 zł / m-c. Zdobądź nowych klientów!

Remarketing na stronach internetowych, Facebooku i w wyszukiwarce Google prowadzony przez Certyfikowanego specjalistę AdWords

Obsługa od 99 zł / m-c Kupon na reklamę 200 zł Certyfikowany specjalista

Wybierz formę remarketingu

Na Twój email odpowie certyfikowany specjalista Daniel B. Drożdż

Formy remarketingu jakie możesz zlecić w DBD MARKETING

Remarketing na sieć reklamową Google (GDN)

Remarketing AdWords pozwala nadawać reklamę retargetowaną na stronach internetowych (np. Onet), blogach i YouTube. To najpopularniejszy sposób remarketingu. Reklama taka może przyjąć formę banerów statycznych, dynamicznych lub reklamy tekstowej.

Remarketing na sieć reklamową Facebooka

Remarketing w sieci Facebooka pozwala nadawać reklamy na portale Facebook i Instagram, a także Audience Network. Dzięki pikselowi Facebooka stworzymy listę remarketingową, by następnie kierować do niej reklamy.

Remarketing w wyszukiwarce (RLSA)

Jeśli oferujesz produkty, które przed zakupem szuka się wielokrotnie w wyszukiwarce skieruj do niej remarketing! Dzięki RLSA osoby, które już były na Twojej stronie, ale nie dokonały zakupu będą miały ponowną szansę przekonać się do Twojej oferty.

Wszystkie te formy dostępne są zarówno w wersji desktop (na komputery) jak i na urządzenia mobilne (smartfony, tablety).

Wymogi dla remarketingu w Google i na Facebooku

Remarketing na Facebooku

Do prowadzenia remarketingu na Facebooku niezbędne jest posiadanie przez Firmę własnego piksela Facebooka. Z tej przyczyny Firma musi posiadać własne konto reklamowe na Facebooku.
Udzielamy pomocy w tworzeniu konta reklamowego.

Remarketing na strony internetowe

Aby uruchomić remarketing na witryny internetowe konieczne jest utworzenie list remarketingowych za pomocą Google Analytics oraz uzbieranie co najmniej 100 aktywnych użytkowników na liście.

Remarketing na wyszukiwarkę Google

Aby uruchomić remarketing na witryny internetowe konieczne jest utworzenie list remarketingowych za pomocą Google Analytics oraz uzbieranie co najmniej 1000 aktywnych użytkowników na liście.

Certyfikowany specjalista Google AdWords

Kampanie w systemie AdWords prowadzone są przez certyfikowanego przez Google specjalistę, marketera z zawodu i wykształcenia – Daniela B. Drożdża. Wiedzę z zakresu AdWords potwierdzają uzyskane certyfikaty. Kliknij certyfikat, aby zobaczyć jego powiększenie.

certyfikat adwords daniel b drozdz

certificate

Opinie o DBD Marketing


Współpraca z Danielem to czysta przyjemność: profesjonalna i szybka usługa, rzeczowe i fachowe doradztwo, trafione i nowatorskie projekty, dodatkowo komunikacja bez zarzutu i kreatywność na najwyższym poziomie! Współpraca z DBD Marketing to czysta przyjemność i świetne efekty. Polecam wszystkim!

Joanna Kuśmierczyk-Kubiak, bloger


Daniel to znakomity fachowiec. Posiada duże doświadczenie w zakresie marketingu. Świetny w kontakcie – analizuje problem i przekłada na przystępny język. Pomysłowy i kreatywny. Współpraca z nim to czysta przyjemność 🙂

Tomasz Kołkiewicz, właściciel SEO4.net

Ocena nie może być inna niż 5/5. Pełen profesjonalizm i podejście do klienta na najwyższym poziomie. Błyskawiczny kontakt i niekończące się pomysły Daniela pozwalają powierzyć mu marketing każdej firmy.

Rafał Janiszewski, właściciel FotoFigle.pl

Co zyskujesz reklamując się z DBD MARKETING?

 

200 zł GRATIS

Jeśli to Twoja pierwsza kampania AdWords uzyskam dla Ciebie kupon o wartości 200 zł, który zostanie włączony do budżetu reklamowego!

logo-adwords_dbd

Własne konto AdWords

W cenie pierwszej kampanii założę Twoje własne konto AdWords, którym będziesz mógł dysponować także po kampanii – samodzielnie lub z inną agencją.

logo_analytics_dbd

Własne konto Google Analytics

Zainstaluję na Twojej stronie kod Google Analytics, z którego raporty możesz wykorzystywać do prowadzenia marketingu online.

google-my-bz-dbd

Profil w Google Moja Firma

Utworzę Twoje firmowe konto w tzw. Mapach Google, które zintegruję z AdWords. Pozwoli to pokazywać w reklamach na wyszukiwarkę lokalizację Twojej firmy.


Na jaki rynek możesz kierować remarketing?

Miasto

Jeśli działasz na obszarze jednego miasta skieruj reklamy tylko do jego mieszkańców

Województwo lub cała Polska

Jeśli Twoja firma ma zasięg ponadlokalny skieruj reklamy do województw lub grupy miast, gdzie chcesz osiągnąć swoje cele sprzedażowe, a nawet na całą Polskę

Rynki międzynarodowe

Jeśli jesteś eksporterem lub szukasz klientów na swoje usługi lub produkty zagranicą tam właśnie skieruj reklamę

Jesteś zainteresowany remarketingiem?

Zobacz nasz cennik Uzyskaj darmową wycenę