Reklama internetowa. Agencja ze statusem Google Partners
 
 
 

Zleć remarketing w Google i na Facebooku. Przekonaj nieprzekonanych!

Remarketing na stronach internetowych, Facebooku i w wyszukiwarce Google prowadzony przez Certyfikowanego specjalistę AdWords

Obsługa od 99 zł / m-c Kupon na reklamę do 600 zł Certyfikowany specjalista

Uzyskaj darmową wycenę!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. Polityka prywatności >

Daniel B. DrożdżNa Twój email odpowie certyfikowany specjalista Daniel B. Drożdż

Formy remarketingu jakie możesz zlecić w DBD MARKETING

Remarketing na sieć reklamową Google (GDN)

Remarketing AdWords pozwala nadawać reklamę retargetowaną na stronach internetowych (np. Onet), blogach i YouTube. To najpopularniejszy sposób remarketingu. Reklama taka może przyjąć formę banerów statycznych, dynamicznych lub reklamy tekstowej.

Remarketing na sieć reklamową Facebooka

Remarketing w sieci Facebooka pozwala nadawać reklamy na portale Facebook i Instagram, a także Audience Network. Dzięki pikselowi Facebooka stworzymy listę remarketingową, by następnie kierować do niej reklamy.

Remarketing w wyszukiwarce (RLSA)

Jeśli oferujesz produkty, które przed zakupem szuka się wielokrotnie w wyszukiwarce skieruj do niej remarketing! Dzięki RLSA osoby, które już były na Twojej stronie, ale nie dokonały zakupu będą miały ponowną szansę przekonać się do Twojej oferty.

Wszystkie te formy dostępne są zarówno w wersji desktop (na komputery) jak i na urządzenia mobilne (smartfony, tablety).

Wymogi dla remarketingu w Google i na Facebooku

Remarketing na Facebooku

Do prowadzenia remarketingu na Facebooku niezbędne jest posiadanie przez Firmę własnego piksela Facebooka. Z tej przyczyny Firma musi posiadać własne konto reklamowe na Facebooku.
Udzielamy pomocy w tworzeniu konta reklamowego.

Remarketing na strony internetowe

Aby uruchomić remarketing na witryny internetowe konieczne jest utworzenie list remarketingowych za pomocą Google Analytics oraz uzbieranie co najmniej 100 aktywnych użytkowników na liście.

Remarketing na wyszukiwarkę Google

Aby uruchomić remarketing na witryny internetowe konieczne jest utworzenie list remarketingowych za pomocą Google Analytics oraz uzbieranie co najmniej 1000 aktywnych użytkowników na liście.

Co zyskujesz reklamując się z DBD MARKETING?

 

600 zł GRATIS

Jeśli to Twoja pierwsza kampania AdWords uzyskam dla Ciebie kupon o wartości 200 zł lub 600 zł, który zostanie włączony do budżetu reklamowego!

logo-adwords_dbd

Własne konto Ads

W cenie pierwszej kampanii założę Twoje własne konto AdWords, którym będziesz mógł dysponować także po kampanii – samodzielnie lub z inną agencją.

logo_analytics_dbd

Własne konto Google Analytics

Zainstaluję na Twojej stronie kod Google Analytics, z którego raporty możesz wykorzystywać do prowadzenia marketingu online.

google-my-bz-dbd

Profil w Google Moja Firma

Utworzę Twoje firmowe konto w tzw. Mapach Google, które zintegruję z AdWords. Pozwoli to pokazywać w reklamach na wyszukiwarkę lokalizację Twojej firmy.

Pełna przejrzystość dzięki comiesięcznemu Raportowi z efektów kampanii

W pierwszych dniach każdego miesiąca otrzymasz mailowo Raport PDF za poprzedni miesiąc. Każdy Raport, niezależnie od typu kampanii, zawiera:

  • informacje o wykorzystanym budżecie,
  • informacje o efektach, jakie ona przyniosła, w tym podstawowe parametry takie jak CPC, CTR, etc. w podziale na Kampanię i poszczególne jej Grupy,
  • opis najważniejszych zmian wprowadzonych w kampanii,
  • sugestie i zalecenia dotyczące poprawy efektywności kampanii.


Certyfikowany specjalista Google AdWords

Kampanie w systemie AdWords prowadzone są przez certyfikowanego przez Google specjalistę, marketera z zawodu i wykształcenia – Daniela B. Drożdża. Wiedzę z zakresu AdWords potwierdzają uzyskane certyfikaty. Kliknij certyfikat, aby zobaczyć jego powiększenie.

Jesteś zainteresowany remarketingiem?

Uzyskaj darmową wycenę