Reklama w internecie. Agencja ze statusem Google Partners
 
 
 

Reklamuj się w wyszukiwarce Google nawet za 99 zł / m-c. Dotrzyj do osób, które właśnie szukają Twojej firmy!

Reklama w wyszukiwarce Google prowadzona przez Certyfikowanego specjalistę AdWords

Obsługa od 99 zł / m-c Kupon na reklamę 200 lub 600 zł Certyfikowany specjalista

Wybierz formę reklamy

Wyrażam zgodę na gromadzenie moich danych osobowych. Polityka prywatności >

Daniel B. DrożdżNa Twój email odpowie certyfikowany specjalista Daniel B. Drożdż

Formy reklamy w wyszukiwarce Google jakie możesz zlecić w DBD MARKETING

Standardowa reklama w wyszukiwarce

Jeśli chcesz precyzyjnie dotrzeć do osób, które właśnie szukają usług czy produktów jak Twoje skorzystaj z tej formy. Możesz tu nadawać reklamy tekstowe poszerzone o Twoją lokalizację, numer telefonu, linki do podstron, możliwość wysłania SMS i wiele innych.

Remarketing w wyszukiwarce (RLSA)

Jeśli oferujesz produkty, których przed zakupem szuka się wielokrotnie w wyszukiwarce skieruj do niej remarketing! Dzięki RLSA osoby, które już były na Twojej stronie, ale nie dokonały zakupu będą miały ponowną szansę przekonać się do Twojej oferty.

Dynamiczna reklama w wyszukiwarce (DSA)

Jeśli Twoja witryna zawiera setki stron lub produktów i niesposób stworzyć precyzyjne grupy reklam skorzystaj z automatycznej wersji reklamy. W tym wypadku system sam na podstawie treści Twojej strony stworzy i opublikuje reklamy.

Reklamy „Tylko połączenie”

Reklamy typu „Tylko połączenie” po kliknięciu łączą telefonicznie z Twoją firmą. Ruch z reklam nie odsyła do strony www, ale wprost do Twojego telefonu. W tych reklamach numer telefonu do firmy wyświetla się jako nagłówek reklamy.


Reklama na listy klientów

Jeśli posiadasz legalną listę mailingową swoich Klientów możesz skierować do niej reklamy na wyszukiwarkę. Ten typ reklamy pozwala dotrzeć do swoich klientów, którzy często są bardziej skłonni do zakupów niż osoby, które jeszcze Cię nie znają.

Reklama z listą produktów (PLA)

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, oferujesz szeroki zakres produktów, które spełniają wymogi Google co do PLA to możesz zacząć wyświetlać w wyszukiwarce Google reklamy w formie zdjęć z opisami. Wiąże się to z utworzeniem usługi Google Merchant Center (GMC).

Reklama aplikacji mobilnych

Jeśli posiadasz aplikację mobilną i chcesz zwiększyć liczbę jej pobrań możesz skierować reklamy także do wyszukiwarki.

Google Ad Grant

Jeśli jesteś NGO, np. Fundacją, możesz skorzystać z grantu od Google i prowadzić bezpłatne kampanie w wyszukiwarce, z pomocą DBD Marketing. Na cele promocji Twojej działalności otrzymasz miesięcznie 10,000 USD, co daje 329 USD na dzień.
Dowiedz się więcej 

Co zyskujesz reklamując się z DBD MARKETING?

600 zł GRATIS

Jeśli to Twoja pierwsza kampania Google Ads  (ex-AdWords) uzyskamy dla Ciebie kupon o wartości 200 zł lub 600 zł, który zostanie włączony do budżetu reklamowego!

Własne konto Google Ads

W cenie pierwszej kampanii założę Twoje własne konto AdWords, którym będziesz mógł dysponować także po kampanii – samodzielnie lub z inną agencją.

logo_analytics_dbd

Własne konto Google Analytics

Zainstaluję na Twojej stronie kod Google Analytics, z którego raporty możesz wykorzystywać do prowadzenia marketingu online.

google-my-bz-dbd

Profil w Google Moja Firma

Utworzę Twoje firmowe konto w tzw. Mapach Google, które zintegruję z AdWords. Pozwoli to pokazywać w reklamach na wyszukiwarkę lokalizację Twojej firmy.

Pełna przejrzystość dzięki comiesięcznemu Raportowi z efektów kampanii

W pierwszych dniach każdego miesiąca otrzymasz mailowo Raport PDF za poprzedni miesiąc. Każdy Raport, niezależnie od typu kampanii, zawiera:

  • informacje o wykorzystanym budżecie,
  • informacje o efektach, jakie ona przyniosła, w tym podstawowe parametry takie jak CPC, CTR, etc. w podziale na Kampanię i poszczególne jej Grupy,
  • opis najważniejszych zmian wprowadzonych w kampanii,
  • sugestie i zalecenia dotyczące poprawy efektywności kampanii.


Certyfikowany specjalista Google AdWords

Kampanie w systemie AdWords prowadzone są przez certyfikowanego przez Google specjalistę, marketera z zawodu i wykształcenia – Daniela B. Drożdża. Wiedzę z zakresu AdWords potwierdzają uzyskane certyfikaty. Kliknij certyfikat, aby zobaczyć jego powiększenie.


Opinie o DBD Marketing


Współpraca z Danielem to czysta przyjemność: profesjonalna i szybka usługa, rzeczowe i fachowe doradztwo, trafione i nowatorskie projekty, dodatkowo komunikacja bez zarzutu i kreatywność na najwyższym poziomie! Współpraca z DBD Marketing to czysta przyjemność i świetne efekty. Polecam wszystkim!

Joanna Kuśmierczyk-Kubiak, bloger


Daniel to znakomity fachowiec. Posiada duże doświadczenie w zakresie marketingu. Świetny w kontakcie – analizuje problem i przekłada na przystępny język. Pomysłowy i kreatywny. Współpraca z nim to czysta przyjemność 🙂

Tomasz Kołkiewicz, właściciel SEO4.net

Ocena nie może być inna niż 5/5. Pełen profesjonalizm i podejście do klienta na najwyższym poziomie. Błyskawiczny kontakt i niekończące się pomysły Daniela pozwalają powierzyć mu marketing każdej firmy.

Rafał Janiszewski, właściciel FotoFigle.pl

Na jaki rynek możesz kierować reklamy?

Miasto lub dzielnica

Jeśli działasz na obszarze jednego miasta skieruj reklamy tylko do jego mieszkańców

Województwo, Polska lub promień

Jeśli Twoja firma ma zasięg ponadlokalny skieruj reklamy do województw lub grupy miast, gdzie chcesz osiągnąć swoje cele sprzedażowe, a nawet na całą Polskę

Rynki międzynarodowe

Jeśli jesteś eksporterem lub szukasz klientów na swoje usługi lub produkty zagranicą tam właśnie skieruj reklamę

Jesteś zainteresowany reklamą w wyszukiwarce Google?

Uzyskaj darmową wycenę

Zasady dla kont Ad Grants Konta, kampanie, reklamy i słowa kluczowe w kampaniach Ad Grants różnią się od tych standardowych. Aby zachować grant, zapobiec dezaktywacji…

Czytaj dalej

Twój komputer z dnia na dzień przestał działać. Chwytasz za komórkę i zaczynasz szukać serwisu komputerowego. Skoro mieszkasz na Ruczaju interesuje Cię serwis na Ruczaju.…

Czytaj dalej

Ponad miliard użytkowników Gmaila może odetchnąć z ulgą, gdyż ich maile nie będą już skanowane przez system. Co oznacza to dla firm korzystających z reklamy…

Czytaj dalej