Jeśli chcesz przyznać lub odebrać dostęp do swojego konta Google Tag Manager innej osobie lub agencji wykonaj te proste kroki.

Co się stanie, gdy przyznasz dostęp do konta Google Tag Manager?
W zależności od poziomu dostępu jaki przyznasz wybranej osobie/firmie do Twojego konta Google Tag Manager, osoba ta będzie miała możliwość używać tego konta. Będzie mogła wykonać audyt tagów, sprawdzić ich stan, dodawać nowe tagi, reguły, etc.
Co będzie potrzebne?

  • Dostęp do Twojego konta Google Tag Manager (login, hasło do konta w Google, na którym założono to narzędzie);
  • Gmail osoby lub firmy, której chcesz przydzielić dostęp.

Przyznawanie dostępu Google Tag Manager

  1. Zaloguj się do Google Tag Manager
  2. Wybierz usługę, jeśli posiadasz ich więcej;
  3. W menu górnym przejdź do “Administracja”, a następnie w sekcji “Kontener” – “Zarządzanie użytkownikami”
  4. Kliknij ikonę +, podaj adres email i zatwierdź klikając “Zaproś”.