Konto w Google Maps, a poprawnie w Google Moja Firma, to przydatne narzędzie marketingu pozwalające na prezentację firmy, jej lokalizacji, godzin pracy, zdjęć wnętrz, opinii o firmie, a także publikowanie ofert. Profil Google Maps po połączeniu z Google Ads pozwala też na prowadzenie kampanii lokalnych, m.in. właśnie w Mapach Google.

Co będzie potrzebne?

  • Dostęp do Twojego konta Google (login, hasło np. do Gmaila).

Aby dodać firmę do Google Maps wykonaj poniższe czynności:

  1. Wejdź na stronę https://www.google.com/intl/pl_pl/business/
  2. Kliknij Zacznij teraz
  3. Zaloguj się danymi swojego konta Google
  4. Uzupełnij profil o dane swojej firmy i przejdź weryfikację.

Zalecam

  • tworzyć profil na koncie Google, na którym działają już inne usługi Google, takie jak Google Ads, Google Analytics czy Google Search Console. Pozwoli to na łatwiejszą integrację tych narzędzi;
  • uzupełnić profil jak najdokładniej;
  • dbać o aktualizację danych.

Dowiedz się jak przyznać lub odebrać dostęp do wizytówki Google Moja Firma.