Reklama internetowa. Agencja ze statusem Google Partners
 
 
 

Zleć reklamę na YouTube – nawet jeśli nie masz filmu reklamowego!

Reklama na YouTube prowadzona przez Certyfikowanego specjalistę AdWords

Obsługa od 99 zł / m-c Kupon na reklamę 600 zł Certyfikowany specjalista

Wybierz formę reklamy

Wyrażam zgodę na gromadzenie moich danych osobowych. Polityka prywatności >

Daniel B. DrożdżNa Twój email odpowie certyfikowany specjalista Daniel B. Drożdż

Formy reklamy na YouTube jakie możesz zlecić w DBD MARKETING

Reklamy TrueView In-Stream

  • reklama wideo wyświetla się przed innymi filmami w YouTube i sieci reklamowej, w ich trakcie lub po nich
  • Widz może pominąć reklamę po 5 sekundach
  • płacisz, gdy użytkownik obejrzy 30 sekund filmu lub kliknie nakładkę wezwania do działania, kartę lub baner towarzyszący


Reklamy TrueView Discovery

  • użyj tego formatu, gdy użytkownicy wyszukują w YouTube lub przeglądają filmy w YouTube i w internecie
  • opłaty są naliczane, gdy użytkownik kliknie reklamę i zacznie oglądać film
  • reklamy wideo TrueView Discovery mogą wyświetlać się w wynikach wyszukiwania YouTube, obok podobnych filmów czy na stronie głównej YouTube na komórki


Reklamy w przerywniku

  • Reklamy wideo w przerywniku trwają maksymalnie sześć sekund i wyświetlają się przed filmem w YouTube, w jego trakcie lub po jego zakończeniu
  • Widzowie nie mają możliwości pominięcia reklamy
  • Płacisz za liczbę wyświetleń. Reklamy w przerywniku korzystają z ustalania stawek CPM (koszt tysiąca wyświetleń)


Reklama bannerowa

  • Jeśli nie posiadasz filmu reklamowego możesz reklamować się na YouTube za pomocą bannerów reklamowych
  • Banery na YouTube emitowane są w tych samych miejscach, co banery towarzyszące w TrueView in-Stream
  • Płacisz za kliknięcie reklamy (CPC) lub – jeśli kampania ma na celu budowanie zasięgu – za każde 1000 wyświetleń (CPM)


W jaki sposób dobierzemy najlepszą grupę odbiorców Twoich reklam?

Odbiorcy na rynku

Reklama trafia do odbiorców, którzy szukają i zastanawiają się nad zakupem produktów i usług, jakie oferujesz

Dane demograficzne

Reklama dociera do użytkowników w zależności od wieku, płci lub statusu rodzicielskiego

Tematy

Reklama dociera do użytkowników na podstawie określonego tematu


Odbiorcy o podobnych zainteresowaniach

Reklama dotrze do grup osób o wskazanych zainteresowaniach

Kierowanie kontekstowe na słowa kluczowe

Reklama pojawi się przy filmach w oparciu o wybrane słowa kluczowe

Remarketing

Reklama może dotrzeć do użytkowników, którzy już mieli kontakt z Twoimi filmami lub kanałem YouTube


Jesteś zainteresowany reklamą w YouTube?

Więcej o Google AdsUzyskaj darmową wycenę