Reklama internetowa. Agencja ze statusem Google Partners
 
 
 

Rozszerz swoje reklamy w wyszukiwarce Google o Mapy Google! Zrób to z nami za 0 zł

Profil w Google Moja Firma i reklama w Mapach Google prowadzona przez Certyfikowanego specjalistę AdWords

Obsługa od 99 zł / m-c Kupon na reklamę 200 zł Certyfikowany specjalista

Wybierz formę reklamy

Daniel B. DrożdżNa Twój email odpowie certyfikowany specjalista Daniel B. Drożdż

Co daje profil w Google Moja Firma i jak działa reklama w Google Maps?

 

Google Moja Firma

Profil firmy w Google Moja Firma, znany też jako profil w Google Maps, to darmowa usługa i możesz z niej skorzystać samodzielnie. W DBD Marketing tworzymy jednak profile tak, żeby pozycjonowały się na wybraną frazę oraz dostarczały pełnej informacji dla potencjalnych klientów.

Rozszerzenie lokalizacji

Po utworzeniu profilu w Google Moja Firma zintegrujemy go z Twoim kontem Google AdWords, dzięki czemu lokalizacja Twojej firmy (jej adres) będzie mógł pojawiać się przy Twoich reklamach.

Reklama lokalna

Jeśli już masz profil w Google Moja Firma zintegrowany z Google AdWords możesz zamówić reklamę lokalną – na Twoje miasto, dzielnicę czy kilka bliskich miast. Twoja reklama – wzbogacona o Rozszerzenie lokalizacji (Twój adres) pojawi się w wyszukiwarce Google i Google Maps.

Reklama w Mapach

Reklama w Maps powoduje kliknięcia typu “pobierz informacje o lokalizacji”, “pokaż trasę” i na komórkach “kliknij, aby połączyć”.

Wszystkie te formy dostępne są zarówno w wersji desktop (na komputery) jak i na urządzenia mobilne (smartfony, tablety).

Reklamuj się wśród klientów znajdujących się w pobliżu Twojej firmy!

Więcej wizyt w Twoim sklepie

Reklama w Google Maps może dosłownie przyprowadzić nowych klientów pod Twoje drzwi dzięki kliknięciu typu “pokaż trasę”.

Telefony od klientów

Reklama lokalna pozwala umieścić przy Twoich reklamach numer telefonu, po którego kliknięciu potencjalny klient od razu łączy się z Tobą

Bogatsza informacja dla klientów

Integracja Google Moja Firma i AdWords pozwala wyświetlać przy reklamach nie tylko lokalizacji, ale i zdjęć, opinii i godzin otwarcia

Jesteś zainteresowany reklamą w Mapach Google?

Więcej o Google AdsUzyskaj darmową wycenę