Reklama internetowa. Agencja ze statusem Google Partners
 
 
 

Reklamuj się w internecie używając banerów. Buduj zasięg i docieraj do nowych klientów!

Reklama display na blogach i stronach internetowych prowadzona przez Certyfikowanego specjalistę AdWords

Obsługa od 99 PLN/ m-c Kupon na reklamę 600 PLN Elastyczne banery za 0 PLN

Wybierz formę reklamy

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. Polityka prywatności >

Daniel B. DrożdżNa Twój email odpowie certyfikowany specjalista Daniel B. Drożdż

W jakich miejscach możesz się reklamować banerami z DBD MARKETING?

 

Blogi

Jeśli chcesz dotrzeć do osób, które czytają blogi poświęcone Twojej branży. Jeśli chcesz dotrzeć do kobiet.

Strony internetowe

Możesz wybrać strony www samodzielnie lub pozwolić nam dobrać strony, które akurat odwiedzają Twoi potencjalni klienci.

Aplikacje mobilne

Coraz większy ruch w Internecie odbywa się na aplikacjach. Bądź obecny i tam, by zbudować rozpoznawalność.

YouTube

Reklama w dolnej części video lub po jej prawej stronie. To prosty sposób by znaleźć się na największym na świecie kanale video.

W jaki sposób można targetować klientów reklamami Display?

AdWords oferuje kilka sposobów wyboru grupy docelowej czy sposobu wyświetlania reklam:

 

Słowa kluczowe

Reklamy w wyszukiwarce czy YouTube mogą pojawiać się na podstawie wybranych słów kluczowych. Ich dobór poprzedzam analizą.

Wybrane strony

Tak, możesz nadawać swoje reklamy na wybrane strony. Interesuje Cię Twój lokalny portal lub np. tylko Pudelek – możesz to zrobić z AdWords!

Zainteresowania

Co łączy Twoich klientów – zainteresowania! Możesz zatem nadawać reklamy do osób o wybranych zainteresowaniach.

Tematy

Twoja firma związana jest z pewnymi tematami, np. księgowy z finansami. Możesz nadawać reklamy na strony internetowe poświęcone wybranym tematom


Demografia

Wiesz, że Twoi klienci to mężczyźni w wieku 20-30 z dużych miast? Skieruj reklamę właśnie do nich. Demografię możesz też połączyć np. z Zainteresowaniami

Listy e-mailowe

Posiadasz listę mailingową, np. Twoich obecnych klientów? Skieruj do nich reklamę. Możesz to zrobić za pomocą reklamy w wyszukiwarce, na YouTube i w Gmailu

Remarketing

Ktoś odwiedził Twoją stronę, ale nie skontaktował się z Tobą? Spróbuj go zwabić z powrotem dzięki reklamie retargetowanej

Mobile / Desktop

Możesz wybrać typ urządzenia na jaki chcesz kierować reklamy. Twoja strona jest odwiedzana głównie w godzinach pracy, sprawdź zatem czy warto w ogóle nadawać reklamy mobilne

Jaki sposób targetowania powinieneś wybrać?

Zostaw to mi. Zasadą DBD MARKETING jest prowadzenie testów A/B, a nawet A/B/C/D, gdzie badana jest skuteczność różnych typów kierowania reklam, tak aby ostatecznie wybrać najlepszy. Eksperyment jest zawsze najlepszą metodą. Jeśli jednak Twój budżet jest bardzo ograniczony możesz się zdać na moją wiedzę i doświadczenie. Sposób targetowania zależy też od miejsca docelowego reklamy. Łącząc te wszystkie elementy powstaje plan reklamy, który uzyskujesz w cenie.

Co zyskujesz reklamując się z DBD MARKETING?

 

600 zł GRATIS

Jeśli to Twoja pierwsza kampania Google Ads (ex-AdWords) uzyskamy dla Ciebie kupon o wartości 200 lub 600 zł, który zostanie włączony do budżetu reklamowego!

Własne konto Google Ads

W cenie pierwszej kampanii założę Twoje własne konto Google Ads, którym będziesz mógł dysponować także po kampanii – samodzielnie lub z inną agencją.

logo_analytics_dbd

Własne konto Google Analytics

Zainstaluję na Twojej stronie kod Google Analytics, z którego raporty możesz wykorzystywać do prowadzenia marketingu online.

google-my-bz-dbd

Profil w Google Moja Firma

Utworzę Twoje firmowe konto w tzw. Mapach Google, które zintegruję z AdWords. Pozwoli to pokazywać w reklamach na wyszukiwarkę lokalizację Twojej firmy.

Pełna przejrzystość dzięki comiesięcznemu Raportowi z efektów kampanii

W pierwszych dniach każdego miesiąca otrzymasz mailowo Raport PDF za poprzedni miesiąc. Każdy Raport, niezależnie od typu kampanii, zawiera:

  • informacje o wykorzystanym budżecie,
  • informacje o efektach, jakie ona przyniosła, w tym podstawowe parametry takie jak CPC, CTR, etc. w podziale na Kampanię i poszczególne jej Grupy,
  • opis najważniejszych zmian wprowadzonych w kampanii,
  • sugestie i zalecenia dotyczące poprawy efektywności kampanii.


Certyfikowany specjalista Google AdWords

Reklama banerowa prowadzona jest w systemie AdWords przez certyfikowanego przez Google specjalistę, marketera z zawodu i wykształcenia – Daniela B. Drożdża. Wiedzę z zakresu AdWords potwierdzają uzyskane certyfikaty. Kliknij certyfikat, aby zobaczyć jego powiększenie.

Jesteś zainteresowany reklamą display w sieci reklamowej Google (GDN)?

Uzyskaj darmową wycenę

Jeśli chcesz przyznać lub odebrać dostęp do swojego konta Google Search Console innej osobie lub agencji wykonaj te proste kroki. Przyznawanie dostępu do Google Search…

Czytaj dalej

Konto w Google pozwala na zakładanie kolejnych usług w Google takich jak np. Gmail, Google Ads, Google Analytics czy Google Tag Manager. Aby stworzyć konto…

Czytaj dalej

Konto w Google Maps, a poprawnie w Google Moja Firma, to przydatne narzędzie marketingu pozwalające na prezentację firmy, jej lokalizacji, godzin pracy, zdjęć wnętrz, opinii…

Czytaj dalej