Reklama internetowa. Agencja ze statusem Google Partners
 
 
 

Reklama w wyszukiwarce Google poprowadzona przez Certyfikowanego specjalistę Google Ads

Reklama w wyszukiwarce, sieci reklamowej Google, remarketing, YouTube, Gmail

Obsługa od 99 zł / m-c Kupon na reklamę 375 zł Certyfikowany specjalista

Uzyskaj darmową wycenę!

Wyrażam zgodę na gromadzenie moich danych osobowych. Polityka prywatności >

Daniel B. DrożdżNa Twój email odpowie certyfikowany specjalista Daniel B. Drożdż

Formy reklamy Google Ads, jakie możesz poprowadzić z DBD MARKETING


Reklama w wyszukiwarce

Jeśli chcesz dotrzeć do osób, które właśnie szukają usług czy produktów jak Twoje skorzystaj z tej formy. Możesz tu nadawać reklamy tekstowe poszerzone o Twoją lokalizację, numer telefonu, linki do podstron, możliwość wysłania SMS i wiele innych.

Formy reklamy w wyszukiwarce Google jakie możesz zlecić w DBD MARKETING

Standardowa reklama w wyszukiwarce

Jeśli chcesz precyzyjnie dotrzeć do osób, które właśnie szukają usług czy produktów jak Twoje skorzystaj z tej formy. Możesz tu nadawać reklamy tekstowe poszerzone o Twoją lokalizację, numer telefonu, linki do podstron, możliwość wysłania SMS i wiele innych.

Remarketing w wyszukiwarce (RLSA)

Jeśli oferujesz produkty, których przed zakupem szuka się wielokrotnie w wyszukiwarce skieruj do niej remarketing! Dzięki RLSA osoby, które już były na Twojej stronie, ale nie dokonały zakupu będą miały ponowną szansę przekonać się do Twojej oferty.

Dynamiczna reklama w wyszukiwarce (DSA)

Jeśli Twoja witryna zawiera setki stron lub produktów i niesposób stworzyć precyzyjne grupy reklam skorzystaj z automatycznej wersji reklamy. W tym wypadku system sam na podstawie treści Twojej strony stworzy i opublikuje reklamy.

Reklamy „Tylko połączenie”

Reklamy typu „Tylko połączenie” po kliknięciu łączą telefonicznie z Twoją firmą. Ruch z reklam nie odsyła do strony www, ale wprost do Twojego telefonu. W tych reklamach numer telefonu do firmy wyświetla się jako nagłówek reklamy.


Reklama na listy klientów

Jeśli posiadasz legalną listę mailingową swoich Klientów możesz skierować do niej reklamy na wyszukiwarkę. Ten typ reklamy pozwala dotrzeć do swoich klientów, którzy często są bardziej skłonni do zakupów niż osoby, które jeszcze Cię nie znają.

Reklama z listą produktów (PLA)

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, oferujesz szeroki zakres produktów, które spełniają wymogi Google co do PLA to możesz zacząć wyświetlać w wyszukiwarce Google reklamy w formie zdjęć z opisami. Wiąże się to z utworzeniem usługi Google Merchant Center (GMC).

Reklama aplikacji mobilnych

Jeśli posiadasz aplikację mobilną i chcesz zwiększyć liczbę jej pobrań możesz skierować reklamy także do wyszukiwarki.

Google Ad Grant

Jeśli jesteś NGO, np. Fundacją, możesz skorzystać z grantu od Google i prowadzić bezpłatne kampanie w wyszukiwarce, z pomocą DBD Marketing. Na cele promocji Twojej działalności otrzymasz miesięcznie 10,000 USD, co daje 329 USD na dzień.


Reklama w Gmailu

Dzięki reklamie w Gmail możesz prowadzić Email Marketing nawet nie posiadając bazy mailingowej! Możemy kierować Twoje reklamy według słów kluczowych jakie znajdują się w mailach Twoich klientów lub nadawców maili, np. adresów Twoich konkurentów.

Wykorzystaj zalety reklamy w Gmailu

Reklama w Gmailu ma tą przewagę nad mailami z kampanii mailingowych, że umieszczona jest nad pozostałymi e-mailami i w 100% omija Spam. A poza tym:

Bez bazy mailingowej

Reklama w Gmail pozwala prowadzić marketing skierowany użytkowników poczty emailowej bez konieczności gromadzenia i posiadania bazy mailingowej.

Kierowanie na słowa kluczowe

Reklama kierowana jest na podstawie słów kluczowych. Od 28.10.2017 system nie pozwala już na kierowanie reklam na słowa i domeny znalezione w skrzynkach Gmaila. Dowiedz się więcej >

Rozkładana reklama

Reklamy pojawiają się w zakładkach Oferty i Powiadomienia nad mailami. Reklama podobna do typowego wyniku w Gmailu po kliknięciu rozwija się, by zaprezentować Twoją ofertę i zachęcić do przejścia na Twoją stronę.


Reklama na YouTube

Dzięki reklamie na YouTube możesz rozwinąć swój video marketing i dotrzeć do swoich potencjalnych klientów, tam gdzie spędzają najwięcej czasu. Jeśli nie posiadasz filmu reklamowego możesz z nami reklamować się na YouTube za pomocą banerów.

Formy reklamy na YouTube jakie możesz zlecić w DBD MARKETING

Reklamy TrueView In-Stream
  • reklama wideo wyświetla się przed innymi filmami w YouTube i sieci reklamowej, w ich trakcie lub po nich
  • Widz może pominąć reklamę po 5 sekundach
  • płacisz, gdy użytkownik obejrzy 30 sekund filmu lub kliknie nakładkę wezwania do działania, kartę lub baner towarzyszący


Reklamy TrueView Discovery
  • użyj tego formatu, gdy użytkownicy wyszukują w YouTube lub przeglądają filmy w YouTube i w internecie
  • opłaty są naliczane, gdy użytkownik kliknie reklamę i zacznie oglądać film
  • reklamy wideo TrueView Discovery mogą wyświetlać się w wynikach wyszukiwania YouTube, obok podobnych filmów czy na stronie głównej YouTube na komórki


Reklamy w przerywniku
  • Reklamy wideo w przerywniku trwają maksymalnie sześć sekund i wyświetlają się przed filmem w YouTube, w jego trakcie lub po jego zakończeniu
  • Widzowie nie mają możliwości pominięcia reklamy
  • Płacisz za liczbę wyświetleń. Reklamy w przerywniku korzystają z ustalania stawek CPM (koszt tysiąca wyświetleń)


Reklama bannerowa
  • Jeśli nie posiadasz filmu reklamowego możesz reklamować się na YouTube za pomocą bannerów reklamowych
  • Banery na YouTube emitowane są w tych samych miejscach, co banery towarzyszące w TrueView in-Stream
  • Płacisz za kliknięcie reklamy (CPC) lub – jeśli kampania ma na celu budowanie zasięgu – za każde 1000 wyświetleń (CPM)


W jaki sposób dobierzemy najlepszą grupę odbiorców Twoich reklam?

Odbiorcy na rynku

Reklama trafia do odbiorców, którzy szukają i zastanawiają się nad zakupem produktów i usług, jakie oferujesz

Dane demograficzne

Reklama dociera do użytkowników w zależności od wieku, płci lub statusu rodzicielskiego

Tematy

Reklama dociera do użytkowników na podstawie określonego tematu


Odbiorcy o podobnych zainteresowaniach

Reklama dotrze do grup osób o wskazanych zainteresowaniach

Kierowanie kontekstowe na słowa kluczowe

Reklama pojawi się przy filmach w oparciu o wybrane słowa kluczowe

Remarketing

Reklama może dotrzeć do użytkowników, którzy już mieli kontakt z Twoimi filmami lub kanałem YouTube


Reklama banerowa

Reklama z użyciem banerów pozwala dotrzeć do osób, które jeszcze nie szukają Twoich usług. Banery wykorzystuje się też do budowania marki i jej świadomości (branding). Zwykle też koszt kliknięcia banera jest znacznie niższy niż innych reklam.

W jakich miejscach możesz się reklamować banerami z DBD MARKETING?

 

Blogi

Jeśli chcesz dotrzeć do osób, które czytają blogi poświęcone Twojej branży. Jeśli chcesz dotrzeć do kobiet.

Strony internetowe

Możesz wybrać strony www samodzielnie lub pozwolić nam dobrać strony, które akurat odwiedzają Twoi potencjalni klienci.

Aplikacje mobilne

Coraz większy ruch w Internecie odbywa się na aplikacjach. Bądź obecny i tam, by zbudować rozpoznawalność.

YouTube

Reklama w dolnej części video lub po jej prawej stronie. To prosty sposób by znaleźć się na największym na świecie kanale video.

W jaki sposób można targetować klientów reklamami Display?

AdWords oferuje kilka sposobów wyboru grupy docelowej czy sposobu wyświetlania reklam:

Słowa kluczowe

Reklamy w wyszukiwarce czy YouTube mogą pojawiać się na podstawie wybranych słów kluczowych. Ich dobór poprzedzam analizą.

Wybrane strony

Tak, możesz nadawać swoje reklamy na wybrane strony. Interesuje Cię Twój lokalny portal lub np. tylko Pudelek – możesz to zrobić z AdWords!

Zainteresowania

Co łączy Twoich klientów – zainteresowania! Możesz zatem nadawać reklamy do osób o wybranych zainteresowaniach.

Tematy

Twoja firma związana jest z pewnymi tematami, np. księgowy z finansami. Możesz nadawać reklamy na strony internetowe poświęcone wybranym tematom


Demografia

Wiesz, że Twoi klienci to mężczyźni w wieku 20-30 z dużych miast? Skieruj reklamę właśnie do nich. Demografię możesz też połączyć np. z Zainteresowaniami

Listy e-mailowe

Posiadasz listę mailingową, np. Twoich obecnych klientów? Skieruj do nich reklamę. Możesz to zrobić za pomocą reklamy w wyszukiwarce, na YouTube i w Gmailu

Remarketing

Ktoś odwiedził Twoją stronę, ale nie skontaktował się z Tobą? Spróbuj go zwabić z powrotem dzięki reklamie retargetowanej

Mobile / Desktop

Możesz wybrać typ urządzenia na jaki chcesz kierować reklamy. Twoja strona jest odwiedzana głównie w godzinach pracy, sprawdź zatem czy warto w ogóle nadawać reklamy mobilne



Remarketing

Reklama retargetowana pozwala dotrzeć do osób, które już wcześniej odwiedziły Twoją stronę. Reklamy takie możesz nadawać na stronach internetowych, YouTube, a nawet w wyszukiwarce. Może ona przyjąć formę banerów lub reklamy tekstowej.

Formy remarketingu jakie możesz zlecić w DBD MARKETING

Remarketing na sieć reklamową Google (GDN)

Remarketing AdWords pozwala nadawać reklamę retargetowaną na stronach internetowych (np. Onet), blogach i YouTube. To najpopularniejszy sposób remarketingu. Reklama taka może przyjąć formę banerów statycznych, dynamicznych lub reklamy tekstowej.

Remarketing na sieć reklamową Facebooka

Remarketing w sieci Facebooka pozwala nadawać reklamy na portale Facebook i Instagram, a także Audience Network. Dzięki pikselowi Facebooka stworzymy listę remarketingową, by następnie kierować do niej reklamy.

Remarketing w wyszukiwarce (RLSA)

Jeśli oferujesz produkty, które przed zakupem szuka się wielokrotnie w wyszukiwarce skieruj do niej remarketing! Dzięki RLSA osoby, które już były na Twojej stronie, ale nie dokonały zakupu będą miały ponowną szansę przekonać się do Twojej oferty.

Wymogi dla remarketingu w Google i na Facebooku

Remarketing na Facebooku

Do prowadzenia remarketingu na Facebooku niezbędne jest posiadanie przez Firmę własnego piksela Facebooka. Z tej przyczyny Firma musi posiadać własne konto reklamowe na Facebooku.
Udzielamy pomocy w tworzeniu konta reklamowego.

Remarketing na strony internetowe

Aby uruchomić remarketing na witryny internetowe konieczne jest utworzenie list remarketingowych za pomocą Google Analytics oraz uzbieranie co najmniej 100 aktywnych użytkowników na liście.

Remarketing na wyszukiwarkę Google

Aby uruchomić remarketing na witryny internetowe konieczne jest utworzenie list remarketingowych za pomocą Google Analytics oraz uzbieranie co najmniej 1000 aktywnych użytkowników na liście.


Reklama w Google Map

Reklamuj się wśród klientów znajdujących się w pobliżu Twojej firmy! Rozszerz swoje reklamy o Mapy Google. Zdobądź więcej wizyt w Twoim sklepie, telefony od klientów i dostarczaj w swoich reklamach bogatszej informacji dla potencjalnych Klientów.

Co daje profil w Google Moja Firma i jak działa reklama w Google Maps?

 

Google Moja Firma

Profil firmy w Google Moja Firma, znany też jako profil w Google Maps, to darmowa usługa i możesz z niej skorzystać samodzielnie. W DBD Marketing tworzymy jednak profile tak, żeby pozycjonowały się na wybraną frazę oraz dostarczały pełnej informacji dla potencjalnych klientów.

Rozszerzenie lokalizacji

Po utworzeniu profilu w Google Moja Firma zintegrujemy go z Twoim kontem Google AdWords, dzięki czemu lokalizacja Twojej firmy (jej adres) będzie mógł pojawiać się przy Twoich reklamach.

Reklama lokalna

Jeśli już masz profil w Google Moja Firma zintegrowany z Google AdWords możesz zamówić reklamę lokalną – na Twoje miasto, dzielnicę czy kilka bliskich miast. Twoja reklama – wzbogacona o Rozszerzenie lokalizacji (Twój adres) pojawi się w wyszukiwarce Google i Google Maps.

Reklama w Mapach

Reklama w Maps powoduje kliknięcia typu “pobierz informacje o lokalizacji”, “pokaż trasę” i na komórkach “kliknij, aby połączyć”.

Reklamuj się wśród klientów znajdujących się w pobliżu Twojej firmy!

Więcej wizyt w Twoim sklepie

Reklama w Google Maps może dosłownie przyprowadzić nowych klientów pod Twoje drzwi dzięki kliknięciu typu “pokaż trasę”.

Telefony od klientów

Reklama lokalna pozwala umieścić przy Twoich reklamach numer telefonu, po którego kliknięciu potencjalny klient od razu łączy się z Tobą

Bogatsza informacja dla klientów

Integracja Google Moja Firma i AdWords pozwala wyświetlać przy reklamach nie tylko lokalizacji, ale i zdjęć, opinii i godzin otwarcia


Google Ad Grant

Jeśli jesteś NGO, np. Fundacją, możesz skorzystać z grantu od Google i prowadzić bezpłatne kampanie w wyszukiwarce, z pomocą DBD Marketing. Na cele promocji Twojej działalności otrzymasz miesięcznie 10,000 USD, co daje 329 USD na dzień.

Zapewniamy zgodność kampanii Google Ads z wytycznymi Google Ad Grants

 

Struktura konta

Właściwa ilość kampanii, grup reklam i reklam oraz poprawne kierowanie kampanii na języki i lokalizacje.

Stawki CPC

Odpowiednia metoda ustalania stawek, zgodna z wytycznymi jakie weszły w życie w styczniu 2018 r.

CTR +5%

Poprawne prowadzenie kampanii zapewniające wymagany poziom współczynnika klikalności (CTR).

Słowa kluczowe

Właściwy dobór słów kluczowych oraz stała kontrola Wyniku Jakości zapewniająca utrzymanie Grantu.

Co zyskujesz prowadząc kampanię Google Ad Grants?

10,000 USD / miesiąc

Tak, dokładnie 329 USD / dzień

Reklama w wyszukiwarce

Reklamy Twojej organizacji pojawią się w wyszukiwarce Google

Dowolna lokalizacja

Możesz się reklamować w mieście, Polsce lub na całym świecie


Co zyskujesz zlecając kampanię Google Ads DBD MARKETING

375 zł
Jeśli to Twoja pierwsza kampania Google Ads uzyskamy dla Ciebie kupon o wartości 200 lub 375 zł, który zostanie włączony do budżetu reklamowego!
Google Ads

Własne konto AdWords

W cenie pierwszej kampanii założymy Twoje własne konto Google Ads, którym będziesz mógł dysponować także po kampanii – samodzielnie lub z inną agencją.

Google Analytics

Własne konto Google Analytics

Uruchomimy i skonfigurujemy usługę Google Analytics, z której raporty możesz wykorzystywać do prowadzenia marketingu online.

Google moja firma

Profil w Google Moja Firma

Utworzymy Twoje firmowe konto w tzw. Mapach Google, które zintegrujemy z Google Ads, co pozwoli pokazywać w reklamach na lokalizację Twojej firmy.

Pełna przejrzystość dzięki comiesięcznemu Raportowi z efektów kampanii

W pierwszych dniach każdego miesiąca otrzymasz mailowo Raport PDF za poprzedni miesiąc. Każdy Raport, niezależnie od typu kampanii, zawiera:

  • informacje o wykorzystanym budżecie,
  • informacje o efektach, jakie ona przyniosła, w tym podstawowe parametry takie jak CPC, CTR, etc. w podziale na Kampanię i poszczególne jej Grupy,
  • opis najważniejszych zmian wprowadzonych w kampanii,
  • sugestie i zalecenia dotyczące poprawy efektywności kampanii.

raport z reklamy internetowej DBD Marketing

Certyfikowany specjalista Google AdWords

Kampanie w systemie AdWords prowadzone są przez certyfikowanego przez Google specjalistę, marketera z zawodu i wykształcenia – Daniela B. Drożdża. Wiedzę z zakresu AdWords potwierdzają uzyskane certyfikaty. Kliknij certyfikat, aby zobaczyć jego powiększenie.

certyfikat reklama w sieci wyszukiwania Google
Certyfikat Google Ads
Certyfikat ze sprzedaży rozwiązań internetowych Google

Jesteś zainteresowany reklamą w internecie?

Uzyskaj darmową wycenę

Konta reklamowe Google Ads zakładane od 1 września 2019 mogą korzystać jedynie z płatności automatycznych. Nie można już zakładać kont z płatnościami ręcznymi. Oznacza to,…

Czytaj dalej

Konto w Google Maps, a poprawnie w Google Moja Firma, to przydatne narzędzie marketingu pozwalające na prezentację firmy, jej lokalizacji, godzin pracy, zdjęć wnętrz, opinii…

Czytaj dalej

Zasady dla kont Ad Grants Konta, kampanie, reklamy i słowa kluczowe w kampaniach Ad Grants różnią się od tych standardowych. Aby zachować grant, zapobiec dezaktywacji…

Czytaj dalej