Reklama w Google
Reklama w sieci Google Ads (wyszukiwarka Google, sieć reklamowa Google, remarketing, YouTube, Gmail)
Obsługa od 199 zł / m-c Kupon na reklamę 375 zł Certyfikowany specjalista z Krakowa
Obsługa tylko dotychczasowych Klientów.
Nie przyjmujemy zamówień na nowe zlecenia i wyceny.
Uruchomienie kampanii reklamowej w Google
Od
199,00
zł netto / miesiąc
Kontynuacja kampanii reklamowej w Google
Od
99,00
zł netto / miesiąc
Uruchomienie i konfiguracja konta Google Ads
Od
49,00
zł netto / konto
Formy reklamy Google Ads, jakie możesz poprowadzić z DBD MARKETING
Reklama w wyszukiwarce
Jeśli chcesz dotrzeć do osób, które właśnie szukają usług czy produktów jak Twoje skorzystaj z tej formy. Możesz tu nadawać reklamy tekstowe poszerzone o Twoją lokalizację, numer telefonu, linki do podstron, możliwość wysłania SMS i wiele innych.
Formy reklamy w wyszukiwarce Google jakie możesz zlecić w DBD MARKETING
Standardowa reklama w wyszukiwarce
Jeśli chcesz precyzyjnie dotrzeć do osób, które właśnie szukają usług czy produktów jak Twoje skorzystaj z tej formy. Możesz tu nadawać reklamy tekstowe poszerzone o Twoją lokalizację, numer telefonu, linki do podstron, możliwość wysłania SMS i wiele innych.
Remarketing w wyszukiwarce (RLSA)
Jeśli oferujesz produkty, których przed zakupem szuka się wielokrotnie w wyszukiwarce skieruj do niej remarketing! Dzięki RLSA osoby, które już były na Twojej stronie, ale nie dokonały zakupu będą miały ponowną szansę przekonać się do Twojej oferty.
Dynamiczna reklama w wyszukiwarce (DSA)
Jeśli Twoja witryna zawiera setki stron lub produktów i niesposób stworzyć precyzyjne grupy reklam skorzystaj z automatycznej wersji reklamy. W tym wypadku system sam na podstawie treści Twojej strony stworzy i opublikuje reklamy.
Reklamy „Tylko połączenie”
Reklamy typu „Tylko połączenie” po kliknięciu łączą telefonicznie z Twoją firmą. Ruch z reklam nie odsyła do strony www, ale wprost do Twojego telefonu. W tych reklamach numer telefonu do firmy wyświetla się jako nagłówek reklamy.
Reklama na listy klientów
Jeśli posiadasz legalną listę mailingową swoich Klientów możesz skierować do niej reklamy na wyszukiwarkę. Ten typ reklamy pozwala dotrzeć do swoich klientów, którzy często są bardziej skłonni do zakupów niż osoby, które jeszcze Cię nie znają.
Reklama z listą produktów (PLA)
Jeśli prowadzisz sklep internetowy, oferujesz szeroki zakres produktów, które spełniają wymogi Google co do PLA to możesz zacząć wyświetlać w wyszukiwarce Google reklamy w formie zdjęć z opisami. Wiąże się to z utworzeniem usługi Google Merchant Center (GMC).
Reklama aplikacji mobilnych
Jeśli posiadasz aplikację mobilną i chcesz zwiększyć liczbę jej pobrań możesz skierować reklamy także do wyszukiwarki.
Google Ad Grant
Jeśli jesteś NGO, np. Fundacją, możesz skorzystać z grantu od Google i prowadzić bezpłatne kampanie w wyszukiwarce, z pomocą DBD Marketing. Na cele promocji Twojej działalności otrzymasz miesięcznie 10,000 USD, co daje 329 USD na dzień.
Reklama w Gmailu
Dzięki reklamie w Gmail możesz prowadzić Email Marketing nawet nie posiadając bazy mailingowej! Możemy kierować Twoje reklamy według słów kluczowych jakie znajdują się w mailach Twoich klientów lub nadawców maili, np. adresów Twoich konkurentów.
Wykorzystaj zalety reklamy w Gmailu
Reklama w Gmailu ma tą przewagę nad mailami z kampanii mailingowych, że umieszczona jest nad pozostałymi e-mailami i w 100% omija Spam. A poza tym:
Bez bazy mailingowej
Reklama w Gmail pozwala prowadzić marketing skierowany użytkowników poczty emailowej bez konieczności gromadzenia i posiadania bazy mailingowej.
Kierowanie na słowa kluczowe
Reklama kierowana jest na podstawie słów kluczowych. Od 28.10.2017 system nie pozwala już na kierowanie reklam na słowa i domeny znalezione w skrzynkach Gmaila. Dowiedz się więcej >
Rozkładana reklama
Reklamy pojawiają się w zakładkach Oferty i Powiadomienia nad mailami. Reklama podobna do typowego wyniku w Gmailu po kliknięciu rozwija się, by zaprezentować Twoją ofertę i zachęcić do przejścia na Twoją stronę.
Reklama na YouTube
Dzięki reklamie na YouTube możesz rozwinąć swój video marketing i dotrzeć do swoich potencjalnych klientów, tam gdzie spędzają najwięcej czasu. Jeśli nie posiadasz filmu reklamowego możesz z nami reklamować się na YouTube za pomocą banerów.
Formy reklamy na YouTube jakie możesz zlecić w DBD MARKETING
Reklamy TrueView In-Stream
Reklamy TrueView Discovery
Reklamy w przerywniku
Reklama bannerowa
W jaki sposób dobierzemy najlepszą grupę odbiorców Twoich reklam?
Odbiorcy na rynku
Reklama trafia do odbiorców, którzy szukają i zastanawiają się nad zakupem produktów i usług, jakie oferujesz
Dane demograficzne
Reklama dociera do użytkowników w zależności od wieku, płci lub statusu rodzicielskiego
Tematy
Reklama dociera do użytkowników na podstawie określonego tematu
Odbiorcy o podobnych zainteresowaniach
Reklama dotrze do grup osób o wskazanych zainteresowaniach
Kierowanie kontekstowe na słowa kluczowe
Reklama pojawi się przy filmach w oparciu o wybrane słowa kluczowe
Remarketing
Reklama może dotrzeć do użytkowników, którzy już mieli kontakt z Twoimi filmami lub kanałem YouTube
Reklama banerowa
Reklama z użyciem banerów pozwala dotrzeć do osób, które jeszcze nie szukają Twoich usług. Banery wykorzystuje się też do budowania marki i jej świadomości (branding). Zwykle też koszt kliknięcia banera jest znacznie niższy niż innych reklam.
W jakich miejscach możesz się reklamować banerami z DBD MARKETING?
Blogi
Jeśli chcesz dotrzeć do osób, które czytają blogi poświęcone Twojej branży. Jeśli chcesz dotrzeć do kobiet.
Strony internetowe
Możesz wybrać strony www samodzielnie lub pozwolić nam dobrać strony, które akurat odwiedzają Twoi potencjalni klienci.
Aplikacje mobilne
Coraz większy ruch w Internecie odbywa się na aplikacjach. Bądź obecny i tam, by zbudować rozpoznawalność.
YouTube
Reklama w dolnej części video lub po jej prawej stronie. To prosty sposób by znaleźć się na największym na świecie kanale video.
W jaki sposób można targetować klientów reklamami Display?
AdWords oferuje kilka sposobów wyboru grupy docelowej czy sposobu wyświetlania reklam:
Słowa kluczowe
Reklamy w wyszukiwarce czy YouTube mogą pojawiać się na podstawie wybranych słów kluczowych. Ich dobór poprzedzam analizą.
Wybrane strony
Tak, możesz nadawać swoje reklamy na wybrane strony. Interesuje Cię Twój lokalny portal lub np. tylko Pudelek – możesz to zrobić z AdWords!
Zainteresowania
Co łączy Twoich klientów – zainteresowania! Możesz zatem nadawać reklamy do osób o wybranych zainteresowaniach.
Tematy
Twoja firma związana jest z pewnymi tematami, np. księgowy z finansami. Możesz nadawać reklamy na strony internetowe poświęcone wybranym tematom
Demografia
Wiesz, że Twoi klienci to mężczyźni w wieku 20-30 z dużych miast? Skieruj reklamę właśnie do nich. Demografię możesz też połączyć np. z Zainteresowaniami
Listy e-mailowe
Posiadasz listę mailingową, np. Twoich obecnych klientów? Skieruj do nich reklamę. Możesz to zrobić za pomocą reklamy w wyszukiwarce, na YouTube i w Gmailu
Remarketing
Ktoś odwiedził Twoją stronę, ale nie skontaktował się z Tobą? Spróbuj go zwabić z powrotem dzięki reklamie retargetowanej
Mobile / Desktop
Możesz wybrać typ urządzenia na jaki chcesz kierować reklamy. Twoja strona jest odwiedzana głównie w godzinach pracy, sprawdź zatem czy warto w ogóle nadawać reklamy mobilne
Remarketing
Reklama retargetowana pozwala dotrzeć do osób, które już wcześniej odwiedziły Twoją stronę. Reklamy takie możesz nadawać na stronach internetowych, YouTube, a nawet w wyszukiwarce. Może ona przyjąć formę banerów lub reklamy tekstowej.
Formy remarketingu jakie możesz zlecić w DBD MARKETING
Remarketing na sieć reklamową Google (GDN)
Remarketing AdWords pozwala nadawać reklamę retargetowaną na stronach internetowych (np. Onet), blogach i YouTube. To najpopularniejszy sposób remarketingu. Reklama taka może przyjąć formę banerów statycznych, dynamicznych lub reklamy tekstowej.
Remarketing na sieć reklamową Facebooka
Remarketing w sieci Facebooka pozwala nadawać reklamy na portale Facebook i Instagram, a także Audience Network. Dzięki pikselowi Facebooka stworzymy listę remarketingową, by następnie kierować do niej reklamy.
Remarketing w wyszukiwarce (RLSA)
Jeśli oferujesz produkty, które przed zakupem szuka się wielokrotnie w wyszukiwarce skieruj do niej remarketing! Dzięki RLSA osoby, które już były na Twojej stronie, ale nie dokonały zakupu będą miały ponowną szansę przekonać się do Twojej oferty.
Wymogi dla remarketingu w Google i na Facebooku
Remarketing na Facebooku
Do prowadzenia remarketingu na Facebooku niezbędne jest posiadanie przez Firmę własnego piksela Facebooka. Z tej przyczyny Firma musi posiadać własne konto reklamowe na Facebooku.
Udzielamy pomocy w tworzeniu konta reklamowego.
Remarketing na strony internetowe
Aby uruchomić remarketing na witryny internetowe konieczne jest utworzenie list remarketingowych za pomocą Google Analytics oraz uzbieranie co najmniej 100 aktywnych użytkowników na liście.
Remarketing na wyszukiwarkę Google
Aby uruchomić remarketing na witryny internetowe konieczne jest utworzenie list remarketingowych za pomocą Google Analytics oraz uzbieranie co najmniej 1000 aktywnych użytkowników na liście.
Reklama w Google Map
Reklamuj się wśród klientów znajdujących się w pobliżu Twojej firmy! Rozszerz swoje reklamy o Mapy Google. Zdobądź więcej wizyt w Twoim sklepie, telefony od klientów i dostarczaj w swoich reklamach bogatszej informacji dla potencjalnych Klientów.
Co daje profil w Google Moja Firma i jak działa reklama w Google Maps?
Google Moja Firma
Profil firmy w Google Moja Firma, znany też jako profil w Google Maps, to darmowa usługa i możesz z niej skorzystać samodzielnie. W DBD Marketing tworzymy jednak profile tak, żeby pozycjonowały się na wybraną frazę oraz dostarczały pełnej informacji dla potencjalnych klientów.
Rozszerzenie lokalizacji
Po utworzeniu profilu w Google Moja Firma zintegrujemy go z Twoim kontem Google AdWords, dzięki czemu lokalizacja Twojej firmy (jej adres) będzie mógł pojawiać się przy Twoich reklamach.
Reklama lokalna
Jeśli już masz profil w Google Moja Firma zintegrowany z Google AdWords możesz zamówić reklamę lokalną – na Twoje miasto, dzielnicę czy kilka bliskich miast. Twoja reklama – wzbogacona o Rozszerzenie lokalizacji (Twój adres) pojawi się w wyszukiwarce Google i Google Maps.
Reklama w Mapach
Reklama w Maps powoduje kliknięcia typu „pobierz informacje o lokalizacji”, „pokaż trasę” i na komórkach „kliknij, aby połączyć”.
Reklamuj się wśród klientów znajdujących się w pobliżu Twojej firmy!
Więcej wizyt w Twoim sklepie
Reklama w Google Maps może dosłownie przyprowadzić nowych klientów pod Twoje drzwi dzięki kliknięciu typu „pokaż trasę”.
Telefony od klientów
Reklama lokalna pozwala umieścić przy Twoich reklamach numer telefonu, po którego kliknięciu potencjalny klient od razu łączy się z Tobą
Bogatsza informacja dla klientów
Integracja Google Moja Firma i AdWords pozwala wyświetlać przy reklamach nie tylko lokalizacji, ale i zdjęć, opinii i godzin otwarcia
Pełna przejrzystość dzięki comiesięcznemu Raportowi z efektów kampanii
W pierwszych dniach każdego miesiąca otrzymasz mailowo Raport PDF za poprzedni miesiąc. Każdy Raport, niezależnie od typu kampanii, zawiera:
Certyfikowany specjalista Google AdWords
Kampanie w systemie AdWords prowadzone są przez certyfikowanego przez Google specjalistę, marketera z zawodu i wykształcenia – Daniela B. Drożdża. Wiedzę z zakresu AdWords potwierdzają uzyskane certyfikaty. Kliknij certyfikat, aby zobaczyć jego powiększenie.