Kampanie reklamowe na Facebooku
Reklama w sieci Facebook Ads (Facebook, Instagram, Messenger, w Audience Network)
Twoja kampania ruszy nawet w 2 dni!
Prowadzę reklamę na FB od 2014 r.
Dowolny czas trwania kampanii
Bezpłatne rozszerzenie kampanii o Instagram
Obsługa tylko dotychczasowych Klientów.
Nie przyjmujemy zamówień na nowe zlecenia i wyceny.
Uruchomienie kampanii reklamowej na Facebooku
Od
199,00
zł netto / miesiąc
Kontynuacja kampanii reklamowej na Facebooku
Od
99,00
zł netto / miesiąc
Konfiguracja i instalacja Facebook Pixel
Od
99,00
zł netto / konto
Platformy, na jakie zamówisz reklamy Facebook Ads
2 miliardy użytkowników na całym świecie. To oczywiste – Twoi klienci są tutaj.
Dołącz do 2 mln reklamodawców na Instagramie miesięcznie!
Audience Network
Natywne reklamy na urządzeniach mobilnych – wewnątrz artykułów.
Messenger
Zbuduj relacje z ponad miliardem potencjalnych odbiorców!
Co osiągniesz dzięki reklamie na Facebooku z DBD Marketing?
Oto przykładowe statystki z 2019 roku dla kampanii 1-miesięcznych o budżecie 100 zł:
Formy reklamy na Facebooku jakie możesz zamówić w DBD MARKETING
Polubienia
Chcesz zdobyć więcej fanów? Zleć kampanię na ich pozyskanie. 100% legalnie pozyskani fani nie znikną z Twojej strony, gdy Facebook znów zacznie usuwać nieaktywne konta.
Zasięg postów
Masz 1000 fanów, a Twoje posty średnio docierają do 100 osób? Możesz to poprawić poprzez promocję postów – do swoich fanów, ich znajomych lub wybranej grupy docelowej.
Lokalna świadomość
Działasz lokalnie od niedługiego czasu? Być może w okolicy znajdują się Twoi potencjalni klienci, ale nawet o Tobie jeszcze nie słyszeli. Powiadom ich o swojej firmie.
Ruch na stronie
Skieruj ruch z Facebooka na swoją stronę internetową, e-sklep, bloga lub miejsce na fanpage’u. Co najlepsze stawki za kliknięcie są tu niemal zawsze niższe niż w Google Ads.
W jaki sposób można targetować klientów?
Facebook Ads oferuje kilka sposobów wyboru grupy docelowej czy sposobu wyświetlania reklam:
Zaawansowane kryteria
Stanowisko zawodowe, miejsce pracy, zainteresowania, a nawet takie szczegóły jak informacja o wieku dzieci klientów – te wyjątkowe kryteria pozwolą Ci dotrzeć do odpowiednich osób jak w żadnym innym medium
Połączenia
Twoi fani, znajomi Twoich fanów, a może osoby nie powiązane z Twoją stroną na Facebooku? To kolejny sposób kierowania reklam
Osoby zaangażowane
Nowością na Facebooku jest możliwość kierowania reklam do osób, które wykazały się aktywnością co do Twojej strony
Wydarzenia
Stworzyłeś wydarzenie i zebrałeś sporą grupę uczestników? Teraz do tych osób możesz skierować reklamę
Demografia
Lokalizacja, wiek, płeć, język – to czynniki według których możesz wskazać odbiorców reklamy
Listy e-mailowe
Jeśli posiadasz listę mailingową, np. Twoich obecnych klientów możesz skierować do niej reklamę
Remarketing
Ktoś odwiedził Twoją stronę, ale nie skontaktował się z Tobą? Spróbuj go zwabić z powrotem dzięki reklamie retargetowanej
Mobile / Desktop
Możesz wybrać typ urządzenia na jaki chcesz kierować reklamy. Twoja strona jest odwiedzana głównie w godzinach pracy, sprawdź zatem czy warto w ogóle nadawać reklamy mobilne
Jaki sposób targetowania powinieneś wybrać?
Zostaw to mi. Zasadą DBD MARKETING jest prowadzenie testów A/B, a nawet A/B/C/D, gdzie badana jest skuteczność różnych typów kierowania reklam, tak aby ostatecznie wybrać najlepszy. Eksperyment jest zawsze najlepszą metodą. Jeśli jednak Twój budżet jest bardzo ograniczony możesz się zdać na moją wiedzę i doświadczenie. Sposób targetowania zależy też od miejsca docelowego reklamy. Łącząc te wszystkie elementy powstaje plan reklamy, który uzyskujesz w cenie.
Pełna przejrzystość dzięki comiesięcznemu Raportowi z efektów kampanii
W pierwszych dniach każdego miesiąca otrzymasz mailowo Raport PDF za poprzedni miesiąc. Każdy Raport, niezależnie od typu kampanii, zawiera: