Reklamuj się na Facebooku nawet za 99 zł / m-c. Zdobądź nowych klientów!

Reklama na Facebooku, urządzeniach mobilnych prowadzona przez doświadczonego specjalistę

Od 99 zł / miesiąc Dowolny czas trwania kampanii Doświadczony specjalista

Wybierz formę reklamy

Daniel B. DrożdżNa Twój email odpowie certyfikowany specjalista Daniel B. Drożdż

Platformy, na jakie oferujemy reklamy Facebook Ads

 

Facebook

2 miliardy użytkowników na całym świecie. To oczywiste – Twoi klienci są tutaj.

Instagram

Dołącz do 2 mln reklamodawców na Instagramie miesięcznie!

Dowiedz się więcej

Audience Network

Natywne reklamy na urządzeniach mobilnych – wewnątrz artykułów.

Messenger

Zbuduj relacje z ponad miliardem potencjalnych odbiorców!

Dowiedz się więcej

Podane platformy można łączyć. Przykładowo reklamę na Facebooka można rozszerzyć o Instagram, Messenger i Audience Network.

Formy reklamy na Facebooku jakie możesz zamówić w DBD MARKETING

 

Polubienia

Chcesz zdobyć więcej fanów? Zleć kampanię na ich pozyskanie. 100% legalnie pozyskani fani nie znikną z Twojej strony, gdy Facebook znów zacznie usuwać nieaktywne konta.

Zasięg postów

Masz 1000 fanów, a Twoje posty średnio docierają do 100 osób? Możesz to poprawić poprzez promocję postów – do swoich fanów, ich znajomych lub wybranej grupy docelowej.

Lokalna świadomość

Działasz lokalnie od niedługiego czasu? Być może w okolicy znajdują się Twoi potencjalni klienci, ale nawet o Tobie jeszcze nie słyszeli. Powiadom ich o swojej firmie.

Ruch na stronie

Skieruj ruch z Facebooka na swoją stronę internetową, e-sklep, bloga lub miejsce na fanpage’u. Co najlepsze stawki za kliknięcie są tu niemal zawsze niższe niż w AdWords.

Wszystkie te formy dostępne są zarówno w wersji desktop (na komputery) jak i na urządzenia mobilne (smartfony, tablety).

W jaki sposób możemy targetować klientów?

Facebook Ads oferuje kilka sposobów wyboru grupy docelowej czy sposobu wyświetlania reklam:

Zaawansowane kryteria

Stanowisko zawodowe, miejsce pracy, zainteresowania, a nawet takie szczegóły jak informacja o wieku dzieci klientów – te wyjątkowe kryteria pozwolą Ci dotrzeć do odpowiednich osób jak w żadnym innym medium

Połączenia

Twoi fani, znajomi Twoich fanów, a może osoby nie powiązane z Twoją stroną na Facebooku? To kolejny sposób kierowania reklam

Osoby zaangażowane

Nowością na Facebooku jest możliwość kierowania reklam do osób, które wykazały się aktywnością co do Twojej strony

Wydarzenia

Stworzyłeś wydarzenie i zebrałeś sporą grupę uczestników? Teraz do tych osób możesz skierować reklamę


Demografia

Lokalizacja, wiek, płeć, język – to czynniki według których możesz wskazać odbiorców reklamy

Listy e-mailowe

Jeśli posiadasz listę mailingową, np. Twoich obecnych klientów możesz skierować do niej reklamę

Remarketing

Ktoś odwiedził Twoją stronę, ale nie skontaktował się z Tobą? Spróbuj go zwabić z powrotem dzięki reklamie retargetowanej

Mobile / Desktop

Możesz wybrać typ urządzenia na jaki chcesz kierować reklamy. Twoja strona jest odwiedzana głównie w godzinach pracy, sprawdź zatem czy warto w ogóle nadawać reklamy mobilne

Jaki sposób targetowania powinieneś wybrać?

Zostaw to mi. Zasadą DBD MARKETING jest prowadzenie testów A/B, a nawet A/B/C/D, gdzie badana jest skuteczność różnych typów kierowania reklam, tak aby ostatecznie wybrać najlepszy. Eksperyment jest zawsze najlepszą metodą. Jeśli jednak Twój budżet jest bardzo ograniczony możesz się zdać na moją wiedzę i doświadczenie. Sposób targetowania zależy też od miejsca docelowego reklamy. Łącząc te wszystkie elementy powstaje plan reklamy, który uzyskujesz w cenie.

Opinie o DBD Marketing


Fantastyczne i indywidualne podejście do klienta, profesjonalizm w całym zakresie usług, elastyczne formy współpracy i kreatywne podejście do tematu. Polecam! Dzięki DBD moja firma wygląda zdecydowanie lepiej!

Jakub Mitka, współ-właściciel AGM – dystrybutor defibrylatorów


Polecam 🙂 DBD Marketing jest rzetelnym, wiarygodnym i solidnym partnerem biznesowym. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy firmę DBD Marketing jako firmy spełniającej najwyższe standardy jakości i odpowiedzialności w zakresie świadczonych usług marketingowych.

Monika Iskra, właściciel Biura rachunkowego Spark

DBD Marketing to zawsze pełen profesjonalizm, rzeczowość i konkret. Bardzo dobry kontakt i elastyczność. Wiedzą jak dbać o klienta. Z nimi zawsze czułem się bezpieczny brodząc w zawiłych meandrach marketingu. Polecam!

Marek Palka, współ-właściciel agencji reklamowej Agape

Chcesz się reklamować na Facebooku?

Uzyskaj darmową wycenę