Menu
 
 
 

Kampanie reklamowe na Facebooku

Reklama w sieci Facebook Ads (Facebook, Instagram, Messenger, w Audience Network)

Twoja kampania ruszy nawet w 2 dni!
Prowadzę reklamę na FB od 2014 r.
Dowolny czas trwania kampanii
Bezpłatne rozszerzenie kampanii o Instagram

Obsługa tylko dotychczasowych Klientów.

Nie przyjmujemy zamówień na nowe zlecenia i wyceny.


Uruchomienie kampanii reklamowej na Facebooku

Od
199,00
zł netto / miesiąc


Kontynuacja kampanii reklamowej na Facebooku

Od
99,00
zł netto / miesiąc


Konfiguracja i instalacja Facebook Pixel

Od
99,00
zł netto / konto


Konfiguracja Piksela Facebooka nie jest obowiązkowa, a jedynie zalecana, aby móc prowadzić remarketing na Facebooka i optymalizację kampanii reklamowych.

Platformy, na jakie zamówisz reklamy Facebook Ads

 

Facebook

2 miliardy użytkowników na całym świecie. To oczywiste – Twoi klienci są tutaj.

Instagram

Dołącz do 2 mln reklamodawców na Instagramie miesięcznie!

Audience Network

Natywne reklamy na urządzeniach mobilnych – wewnątrz artykułów.

Messenger

Zbuduj relacje z ponad miliardem potencjalnych odbiorców!

Podane platformy można łączyć. Przykładowo reklamę na Facebooka można rozszerzyć o Instagram, Messenger i Audience Network.

Co osiągniesz dzięki reklamie na Facebooku z DBD Marketing?

Oto przykładowe statystki z 2019 roku dla kampanii 1-miesięcznych o budżecie 100 zł:

711
Liczba polubień strony

104
Liczba reakcji na zaproszenie na Wydarzenie

8016
Liczba osób, do których dotarła kampania

Formy reklamy na Facebooku jakie możesz zamówić w DBD MARKETING

 

Polubienia

Chcesz zdobyć więcej fanów? Zleć kampanię na ich pozyskanie. 100% legalnie pozyskani fani nie znikną z Twojej strony, gdy Facebook znów zacznie usuwać nieaktywne konta.

Zasięg postów

Masz 1000 fanów, a Twoje posty średnio docierają do 100 osób? Możesz to poprawić poprzez promocję postów – do swoich fanów, ich znajomych lub wybranej grupy docelowej.

Lokalna świadomość

Działasz lokalnie od niedługiego czasu? Być może w okolicy znajdują się Twoi potencjalni klienci, ale nawet o Tobie jeszcze nie słyszeli. Powiadom ich o swojej firmie.

Ruch na stronie

Skieruj ruch z Facebooka na swoją stronę internetową, e-sklep, bloga lub miejsce na fanpage’u. Co najlepsze stawki za kliknięcie są tu niemal zawsze niższe niż w Google Ads.

Wszystkie te formy dostępne są zarówno w wersji desktop (na komputery) jak i na urządzenia mobilne (smartfony, tablety).

W jaki sposób można targetować klientów?

Facebook Ads oferuje kilka sposobów wyboru grupy docelowej czy sposobu wyświetlania reklam:

Zaawansowane kryteria

Stanowisko zawodowe, miejsce pracy, zainteresowania, a nawet takie szczegóły jak informacja o wieku dzieci klientów – te wyjątkowe kryteria pozwolą Ci dotrzeć do odpowiednich osób jak w żadnym innym medium

Połączenia

Twoi fani, znajomi Twoich fanów, a może osoby nie powiązane z Twoją stroną na Facebooku? To kolejny sposób kierowania reklam

Osoby zaangażowane

Nowością na Facebooku jest możliwość kierowania reklam do osób, które wykazały się aktywnością co do Twojej strony

Wydarzenia

Stworzyłeś wydarzenie i zebrałeś sporą grupę uczestników? Teraz do tych osób możesz skierować reklamę


Demografia

Lokalizacja, wiek, płeć, język – to czynniki według których możesz wskazać odbiorców reklamy

Listy e-mailowe

Jeśli posiadasz listę mailingową, np. Twoich obecnych klientów możesz skierować do niej reklamę

Remarketing

Ktoś odwiedził Twoją stronę, ale nie skontaktował się z Tobą? Spróbuj go zwabić z powrotem dzięki reklamie retargetowanej

Mobile / Desktop

Możesz wybrać typ urządzenia na jaki chcesz kierować reklamy. Twoja strona jest odwiedzana głównie w godzinach pracy, sprawdź zatem czy warto w ogóle nadawać reklamy mobilne

Jaki sposób targetowania powinieneś wybrać?

Zostaw to mi. Zasadą DBD MARKETING jest prowadzenie testów A/B, a nawet A/B/C/D, gdzie badana jest skuteczność różnych typów kierowania reklam, tak aby ostatecznie wybrać najlepszy. Eksperyment jest zawsze najlepszą metodą. Jeśli jednak Twój budżet jest bardzo ograniczony możesz się zdać na moją wiedzę i doświadczenie. Sposób targetowania zależy też od miejsca docelowego reklamy. Łącząc te wszystkie elementy powstaje plan reklamy, który uzyskujesz w cenie.

Pełna przejrzystość dzięki comiesięcznemu Raportowi z efektów kampanii

W pierwszych dniach każdego miesiąca otrzymasz mailowo Raport PDF za poprzedni miesiąc. Każdy Raport, niezależnie od typu kampanii, zawiera:

  • informacje o wykorzystanym budżecie,
  • informacje o efektach, jakie ona przyniosła, w tym podstawowe parametry takie jak CPC, CTR, etc. w podziale na Kampanię i poszczególne jej Grupy,
  • opis najważniejszych zmian wprowadzonych w kampanii,
  • sugestie i zalecenia dotyczące poprawy efektywności kampanii.


Chcesz się reklamować na Facebooku?

Przejdź na stronę główną