Blog

Jak przyznać i odebrać dostęp do konta Google AdWords

Jeśli chcesz przyznać lub odebrać dostęp do swojego konta Google AdWords agencji wykonaj te proste kroki. Czynności te możesz też wykonać, aby sprawdzić czy ktoś ma dostęp do tego konta.…

Czytaj dalej

Jak przyznać i odebrać dostęp do konta Google Analytics

Jeśli chcesz przyznać lub odebrać dostęp do swojego konta Google Analytics innej osobie lub agencji wykonaj te cztery proste kroki. Przyznawanie dostępu do Google Analytics Zaloguj się do Google Analytics…

Czytaj dalej

Jak wykorzystać AdWords do oceny potencjału biznesu

Masz pomysł na biznes, ale nie jesteś pewien czy ma on sens, czy wypali? Możesz sobie pomóc przeprowadzając analizę słów kluczowych za pomocą Planera słów kluczowych udostępnianego przez Google AdWords.…

Czytaj dalej

Branding a marketing w wyszukiwarkach

Branding z użyciem SEM? Czy można połączyć SEM z brandingiem? Skoro SEM to forma działań promocyjnych to jak najbardziej tak! Pojawiają się jednak pytania: czy nie lepiej za pomocą SEM prowadzić…

Czytaj dalej

Strona internetowa jako narzędzie marketingu

Plan marketingu strony Strona internetowa może być Twoim najlepszym narzędziem marketingowym. O ile tak ją potraktujesz. Często bowiem strony tworzone są przez agencje czy freelancerów, którzy nie chcą się “mieszać…

Czytaj dalej

Marketing referencyjny – to działa!

Od kilku lat pomagam małym firmom i powiem Wam jedno – nic nie działa u nich tak dobrze jak marketing referencyjny! Jak pokazuje najnowszy raport Nielsena “Global Trust In Advertising.…

Czytaj dalej

Sprzedaj mi ten długopis

Ta scena z The Wolf of Wall Street (2013) daje wiele do myślenia wszystkim osobom zainteresowanym sprzedażą, marketingiem. Jak przenieść tę mądrość na własny biznes…?

Czym jest marketing i czy można go nie prowadzić?

Jako marketer nieustannie spotykam się z opiniami, że marketing to oszustwo, wciskanie ludziom tego, czego nie potrzebują, zbędne wydatki na przekręcanie nieświadomych klientów, itp. OK, rozumiem. Zastanówmy się zatem: czy…

Czytaj dalej