Konta reklamowe Google Ads zakładane od 1 września 2019 mogą korzystać jedynie z płatności automatycznych. Nie można już zakładać kont z płatnościami ręcznymi. Oznacza to, że teraz zakładając konto konieczne jest “podpięcie” karty płatniczej – podanie imienia, nazwiska, numeru karty, CVV, etc.
Zmiana dotyczy Polski i szeregu innych krajów.

W DBD Marketing na etapie tworzenia konta reklamowego dajemy Klientom dostęp do konta. Klient ma możliwość samodzielnie w sekcji Płatności podać swoje dane płatnicze.
Klient może też samodzielnie założyć nowe konto reklamowe Google Ads od podstaw. Jednak utworzenie konta przez DBD Marketing, jako agencji ze statusem Partnera Google, pozwala na uruchomienie kuponu w wysokości 357 zł. Konta tworzone samodzielnie mogą korzystać z kuponów 200 zł, o ile takie zdobędą.


Więcej przeczytasz u samego źródła: https://support.google.com/google-ads/answer/1704418?hl=pl