Kampanie AdWords. Reklamuj się w Google. Ty ustalasz ile wydasz i płacisz tylko za kliknięcia!

Kampanie w Google AdWords (Ads) prowadzone przez Certyfikowanego specjalistę AdWords

Obsługa od 99 zł / m-c Kupon na reklamę 600 zł Certyfikowany specjalista

Wybierz formę reklamy

Wyrażam zgodę na gromadzenie moich danych osobowych. Polityka prywatności >

Daniel B. DrożdżNa Twój email odpowie certyfikowany specjalista Daniel B. Drożdż

Formy reklamy Google Ads, jakie możesz poprowadzić z DBD MARKETING



Reklama w wyszukiwarce

Jeśli chcesz dotrzeć do osób, które właśnie szukają usług czy produktów jak Twoje skorzystaj z tej formy. Możesz tu nadawać reklamy tekstowe poszerzone o Twoją lokalizację, numer telefonu, linki do podstron, możliwość wysłania SMS i wiele innych.

Dowiedz się więcej



Reklama w Gmailu

Dzięki reklamie w Gmail możesz prowadzić Email Marketing nawet nie posiadając bazy mailingowej! Możemy kierować Twoje reklamy według słów kluczowych jakie znajdują się w mailach Twoich klientów lub nadawców maili, np. adresów Twoich konkurentów.

Dowiedz się więcej


Reklama na YouTube

Dzięki reklamie na YouTube możesz rozwinąć swój video marketing i dotrzeć do swoich potencjalnych klientów, tam gdzie spędzają najwięcej czasu. Jeśli nie posiadasz filmu reklamowego możesz z nami reklamować się na YouTube za pomocą banerów.

Dowiedz się więcej


Reklama banerowa

Reklama z użyciem banerów pozwala dotrzeć do osób, które jeszcze nie szukają Twoich usług. Banery wykorzystuje się też do budowania marki i jej świadomości (branding). Zwykle też koszt kliknięcia banera jest znacznie niższy niż innych reklam.

Dowiedz się więcej




Remarketing

Reklama retargetowana pozwala dotrzeć do osób, które już wcześniej odwiedziły Twoją stronę. Reklamy takie możesz nadawać na stronach internetowych, YouTube, a nawet w wyszukiwarce. Może ona przyjąć formę banerów lub reklamy tekstowej.

Dowiedz się więcej



Reklama w Google Maps

Reklamuj się wśród klientów znajdujących się w pobliżu Twojej firmy! Rozszerz swoje reklamy o Mapy Google. Zdobądź więcej wizyt w Twoim sklepie, telefony od klientów i dostarczaj w swoich reklamach bogatszej informacji dla potencjalnych Klientów.

Dowiedz się więcej


Google Ad Grant

Jeśli jesteś NGO, np. Fundacją, możesz skorzystać z grantu od Google i prowadzić bezpłatne kampanie w wyszukiwarce, z pomocą DBD Marketing. Na cele promocji Twojej działalności otrzymasz miesięcznie 10,000 USD, co daje 329 USD na dzień.

Dowiedz się więcej


Google Analytics

Trzymaj swoje reklamy pod kontrolą, popraw skuteczność swojego marketingu – zamów wdrożenie Google Analytics

Dowiedz się więcej


Co zyskujesz reklamując się z DBD Marketing?

600 zł GRATIS

Jeśli to Twoja pierwsza kampania Google Ads (ex-AdWords) uzyskamy dla Ciebie kupon o wartości 200 lub 6000 zł, który zostanie włączony do budżetu reklamowego!


Własne konto Google Ads

W cenie pierwszej kampanii założę Twoje własne konto Google Ads, którym będziesz mógł dysponować także po kampanii – samodzielnie lub z inną agencją.


logo_analytics_dbd

Własne konto Google Analytics

Zainstaluję na Twojej stronie kod Google Analytics, z którego raporty możesz wykorzystywać do prowadzenia marketingu online.


google-my-bz-dbd

Profil w Google Moja Firma

Utworzę Twoje firmowe konto w tzw. Mapach Google, które zintegruję z AdWords. Pozwoli to pokazywać w reklamach na wyszukiwarkę lokalizację Twojej firmy.

Pełna przejrzystość dzięki comiesięcznemu Raportowi z efektów kampanii

W pierwszych dniach każdego miesiąca otrzymasz mailowo Raport PDF za poprzedni miesiąc. Każdy Raport, niezależnie od typu kampanii, zawiera:

  • informacje o wykorzystanym budżecie,
  • informacje o efektach, jakie ona przyniosła, w tym podstawowe parametry takie jak CPC, CTR, etc. w podziale na Kampanię i poszczególne jej Grupy,
  • opis najważniejszych zmian wprowadzonych w kampanii,
  • sugestie i zalecenia dotyczące poprawy efektywności kampanii.


Certyfikowany specjalista Google AdWords

Kampanie w systemie AdWords prowadzone są przez certyfikowanego przez Google specjalistę, marketera z zawodu i wykształcenia – Daniela B. Drożdża. Wiedzę z zakresu AdWords potwierdzają uzyskane certyfikaty. Kliknij certyfikat, aby zobaczyć jego powiększenie.



Na jaki rynek możesz kierować reklamy?

Miasto

Jeśli działasz na obszarze jednego miasta skieruj reklamy tylko do jego mieszkańców

Województwo lub cała Polska

Jeśli Twoja firma ma zasięg ponadlokalny skieruj reklamy do województw lub grupy miast, gdzie chcesz osiągnąć swoje cele sprzedażowe, a nawet na całą Polskę

Rynki międzynarodowe

Jeśli jesteś eksporterem lub szukasz klientów na swoje usługi lub produkty zagranicą tam właśnie skieruj reklamę


Jesteś zainteresowany reklamą w internecie?

Uzyskaj darmową wycenę

Konto w Google Maps, a poprawnie w Google Moja Firma, to przydatne narzędzie marketingu pozwalające na prezentację firmy, jej lokalizacji, godzin pracy, zdjęć wnętrz, opinii…

Czytaj dalej

Zasady dla kont Ad Grants Konta, kampanie, reklamy i słowa kluczowe w kampaniach Ad Grants różnią się od tych standardowych. Aby zachować grant, zapobiec dezaktywacji…

Czytaj dalej

Twój komputer z dnia na dzień przestał działać. Chwytasz za komórkę i zaczynasz szukać serwisu komputerowego. Skoro mieszkasz na Ruczaju interesuje Cię serwis na Ruczaju.…

Czytaj dalej