Zacznij się reklamować na Instagramie nawet za 99 zł / m-c. Zdobądź nowych klientów!

Reklama na Instagramie prowadzona przez doświadczonego specjalistę

Od 99 zł / miesiąc Dowolny czas trwania kampanii Doświadczony specjalista

Wybierz formę reklamy

Na Twoje zapytanie do 24h odpowie specjalista Daniel B. Drożdż

Opinie o DBD Marketing


Współpraca z Danielem to czysta przyjemność: profesjonalna i szybka usługa, rzeczowe i fachowe doradztwo, trafione i nowatorskie projekty, dodatkowo komunikacja bez zarzutu i kreatywność na najwyższym poziomie! Współpraca z DBD Marketing to czysta przyjemność i świetne efekty. Polecam wszystkim!

Joanna Kuśmierczyk-Kubiak, bloger


Daniel to znakomity fachowiec. Posiada duże doświadczenie w zakresie marketingu. Świetny w kontakcie – analizuje problem i przekłada na przystępny język. Pomysłowy i kreatywny. Współpraca z nim to czysta przyjemność 🙂

Tomasz Kołkiewicz, właściciel agencji SEO4.net

Polecam 🙂 DBD Marketing jest rzetelnym, wiarygodnym i solidnym partnerem biznesowym. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy firmę DBD Marketing jako firmy spełniającej najwyższe standardy jakości i odpowiedzialności w zakresie świadczonych usług marketingowych.

Monika Iskra, właściciel Biuro rachunkowe Spark

Jakie cele reklamy na Instagramie możesz zlecić w DBD MARKETING?

 

Followers

Chcesz zdobyć więcej followersów? Zleć kampanię na ich pozyskanie.

Zasięg postów

Buduj rozpoznawalność swojej marki i jej świadomość. Zyskaj zasięg.

Wzrost zaangażowania

Mało reakcji na Twoje posty? Popraw to promując je.

Ruch na stronie www

Skieruj ruch z Instagrama na swoją stronę internetową, e-sklep czy bloga.

W jaki sposób można targetować klientów?

Istnieje kilka sposobów wyboru grupy docelowej czy sposobu wyświetlania reklam:

Zaawansowane kryteria

Stanowisko zawodowe, miejsce pracy, zainteresowania, a nawet takie szczegóły jak informacja o wieku dzieci klientów – te wyjątkowe kryteria pozwolą Ci dotrzeć do odpowiednich osób jak w żadnym innym medium

Połączenia

Twoi fani, znajomi Twoich fanów, a może osoby nie powiązane z Twoją stroną na Facebooku? To kolejny sposób kierowania reklam

Osoby zaangażowane

Nowością na Facebooku jest możliwość kierowania reklam do osób, które wykazały się aktywnością co do Twojej strony

Wydarzenia

Stworzyłeś wydarzenie i zebrałeś sporą grupę uczestników? Teraz do tych osób możesz skierować reklamę


Demografia

Lokalizacja, wiek, płeć, język – to czynniki według których możesz wskazać odbiorców reklamy

Listy e-mailowe

Jeśli posiadasz listę mailingową, np. Twoich obecnych klientów możesz skierować do niej reklamę

Remarketing

Ktoś odwiedził Twoją stronę, ale nie skontaktował się z Tobą? Spróbuj go zwabić z powrotem dzięki reklamie retargetowanej

Mobile / Desktop

Możesz wybrać typ urządzenia na jaki chcesz kierować reklamy. Twoja strona jest odwiedzana głównie w godzinach pracy, sprawdź zatem czy warto w ogóle nadawać reklamy mobilne

Jaki sposób targetowania powinieneś wybrać?

Zostaw to mi. Zasadą DBD MARKETING jest prowadzenie testów A/B, a nawet A/B/C/D, gdzie badana jest skuteczność różnych typów kierowania reklam, tak aby ostatecznie wybrać najlepszy. Eksperyment jest zawsze najlepszą metodą. Jeśli jednak Twój budżet jest bardzo ograniczony możesz się zdać na moją wiedzę i doświadczenie. Sposób targetowania zależy też od miejsca docelowego reklamy. Łącząc te wszystkie elementy powstaje plan reklamy, który uzyskujesz w cenie.

Na jaki rynek możesz kierować reklamy?

Miasto

Jeśli działasz na obszarze jednego miasta skieruj reklamy tylko do jego mieszkańców

Województwo lub cała Polska

Jeśli Twoja firma ma zasięg ponadlokalny skieruj reklamy do województw lub grupy miast, gdzie chcesz osiągnąć swoje cele sprzedażowe, a nawet na całą Polskę

Rynki międzynarodowe

Jeśli jesteś eksporterem lub szukasz klientów na swoje usługi lub produkty zagranicą tam właśnie skieruj reklamę


Trzy formy reklamy na Instagramie

  • Zdjęcia
  • Karuzeli ze zdjęciami
  • Video trwającego do 60 sekund


Reklama poza grafiką zawiera tekst oraz aktywny link prowadzący do wskazanej przez Ciebie strony www.


Dwa miejsca, gdzie może być wyświetlana reklama na Instagramie

  • W Aktualnościach
  • W Relacjach (Instagram Stories)



Chcesz się reklamować na Instagramie?

Uzyskaj darmową wycenę