Reklamuj się na urządzeniach mobilnych nawet za 99 zł / m-c. Zdobądź nowych klientów!

Reklama na urządzeniach mobilnych prowadzona przez Certyfikowanego specjalistę AdWords

Obsługa od 99 zł / m-c Kupon na reklamę 200 zł Certyfikowany specjalista

Wybierz formę reklamy

Na Twoje zapytanie do 24h odpowie specjalista Daniel B. Drożdż


Certyfikowany specjalista Google AdWords

Kampanie w systemie AdWords prowadzone są przez certyfikowanego przez Google specjalistę, marketera z zawodu i wykształcenia – Daniela B. Drożdża. Wiedzę z zakresu AdWords potwierdzają uzyskane certyfikaty.

certyfikat adwords daniel b drozdz

certificate

Opinie o DBD Marketing


Współpraca z Danielem to czysta przyjemność: profesjonalna i szybka usługa, rzeczowe i fachowe doradztwo, trafione i nowatorskie projekty, dodatkowo komunikacja bez zarzutu i kreatywność na najwyższym poziomie! Współpraca z DBD Marketing to czysta przyjemność i świetne efekty. Polecam wszystkim!

Joanna Kuśmierczyk-Kubiak, bloger


Daniel to znakomity fachowiec. Posiada duże doświadczenie w zakresie marketingu. Świetny w kontakcie – analizuje problem i przekłada na przystępny język. Pomysłowy i kreatywny. Współpraca z nim to czysta przyjemność 🙂

Tomasz Kołkiewicz, właściciel SEO4.net

Ocena nie może być inna niż 5/5. Pełen profesjonalizm i podejście do klienta na najwyższym poziomie. Błyskawiczny kontakt i niekończące się pomysły Daniela pozwalają powierzyć mu marketing każdej firmy.

Rafał Janiszewski, właściciel FotoFigle.pl


Jakie formy reklamy mobilnej możesz zlecić w DBD MARKETING?

 

Reklama w wyszukiwarce

Jeśli chcesz dotrzeć do osób, które szukają usług czy produktów jak Twoje za pomocą urządzeń mobilnych skorzystaj z tej formy. Możesz tu nadawać reklamy tekstowe poszerzone o przydatne dla mobilnych użytkowników informacje jak Twoja lokalizacja, numer telefonu, możliwość wysłania SMS i wiele innych.

Reklama w Gmailu

Jeśli chcesz dotrzeć do osób, które przeglądają Gmail na telefonie zacznij prowadzić Email Marketing nawet nie posiadając bazy mailingowej! Możemy kierować Twoje reklamy według słów kluczowych jakie znajdują się w mailach Twoich klientów lub nadawców maili, np. adresów Twoich konkurentów.

Reklama na stronach i w aplikacjach mobilnych

Banery reklamowe mogą być wyświetlane na urządzeniach mobilnych w takich miejscach jak strony internetowe, blogi, strony mobilne, aplikacje mobilne (Mobile App).

Reklama na Facebooku

Większość użytkowników Facebooka przegląda go za pomocą urządzeń mobilnych. Dotrzesz do nich właśnie dzięki reklamie na FB kierowanej na te urządzenia.

Uzyskaj darmową wycenę

Co zyskujesz reklamując się z DBD MARKETING?

 

200 zł GRATIS

Jeśli to Twoja pierwsza kampania AdWords uzyskamy dla Ciebie kupon o wartości 200 zł, który zostanie włączony do budżetu reklamowego!

logo-adwords_dbd

Własne konto AdWords

W cenie pierwszej kampanii założymy Twoje własne konto AdWords, którym będziesz mógł dysponować także po kampanii – samodzielnie lub z inną agencją.

logo_analytics_dbd

Własne konto Google Analytics

Zainstalujemy na Twojej stronie kod Google Analytics, z którego raporty możesz wykorzystywać do prowadzenia marketingu online.

google-my-bz-dbd

Profil w Google Moja Firma

Utworzymy Twoje firmowe konto w tzw. Mapach Google, które zintegrujemy z AdWords. Pozwoli to pokazywać w reklamach na wyszukiwarkę lokalizację Twojej firmy.


Kiedy warto się reklamować na urządzeniach mobilnych?

 

Google Analytics

Jeśli używasz Google Analytics wiesz ile procent użytkowników Twojej strony to osoby wchodzące z mobile. Wiesz też czy osoby te zostają Twoimi klientami i czy warto kierować do nich reklamę.

Lokalny biznes

Jeśli prowadzisz swoją działalność w określonej okolicy, np. jednym mieście, wiele osób może szukać usług jak Twoje będąc w ruchu i rozglądając się za właściwym miejscem.

Połączenia telefoniczne

Gdy zależy Ci na połączeniach telefonicznych o wiele łatwiej o nie, gdy potencjalny klient już trzyma w ręku telefon.

Aplikacja lub mobile site

Gdy reklamujesz swoją aplikację lub ofertę przedstawioną na mobilnej wersji strony www.

Na jakich urządzeniach mobilnych możesz się reklamować?

Facebook

Reklama na Facebooku kierowana jest na urządzenia mobilne bez rozróżnienia na ich rodzaj.

Google

Reklama w wyszukiwarce Google kierowana może być na telefony, tablety lub obydwa typy urządzeń jednocześnie.

Banery i Gmail

Reklama z użyciem banerów oraz na Gmailu kierowana może być na telefony, tablety lub obydwa typy urządzeń jednocześnie.

Jesteś zainteresowany reklamą mobilną?

Uzyskaj darmową wycenę