Reklamuj się na Messengerze nawet za 99 zł / m-c. Porozmawiaj z nowymi klientami lub wysyłaj im wiadomości do Messengera!

Reklama kierowana na Facebook Messenger prowadzona przez doświadczonego specjalistę

Od 99 zł / miesiąc Dowolny czas trwania kampanii Doświadczony specjalista

W ciągu 24h uzyskaj darmową wycenę swojej kampanii!

Wyślij teraz email na: daniel@dbdmarketing.pl

Na Twój email odpowie certyfikowany specjalista Daniel B. Drożdż

Jak wyglądają reklamy kierujące do Messengera i na Messengerze

Reklama na Facebooku inicjująca rozmowę w Messengerze


Reklama na Instagramie inicjująca rozmowę w Messengerze


Reklama w Messengerze


Jakie formy reklamy na Messengerze możesz zlecić w DBD MARKETING?

Reklamy na Facebooku i Instagramie rozpoczynające rozmowę w Messengerze

Reklamy te pozwalają Twoim potencjalnym klientom szybko i wygodnie zadać Ci pytanie o ofertę, a Tobie od razu przekonać ich do zakupu lub zapoznania się z ofertą. Niezobowiązująco, lekko i szybko.

Reklamy wysyłane bezpośrednio do Messengera

Szacuje się, że otwieralność wiadomości w Messengerze sięga 90%. W wypadku kampanii e-mailowych ten współczynnik wynosi ok. 10%. Messenger to świetny bo nowy kanał komunikacji z Klientem.


W jaki sposób możemy targetować klientów w reklamie na Messenger?

W wypadku reklam inicjujących rozmowę w Messengerze Facebook Ads oferuje kilka sposobów wyboru grupy docelowej czy sposobu wyświetlania reklam:

Zaawansowane kryteria

Stanowisko zawodowe, miejsce pracy, zainteresowania, a nawet takie szczegóły jak informacja o wieku dzieci klientów – te wyjątkowe kryteria pozwolą Ci dotrzeć do odpowiednich osób jak w żadnym innym medium

Połączenia

Twoi fani, znajomi Twoich fanów, a może osoby nie powiązane z Twoją stroną na Facebooku? To kolejny sposób kierowania reklam

Osoby zaangażowane

Nowością na Facebooku jest możliwość kierowania reklam do osób, które wykazały się aktywnością co do Twojej strony

Wydarzenia

Stworzyłeś wydarzenie i zebrałeś sporą grupę uczestników? Teraz do tych osób możesz skierować reklamę


Demografia

Lokalizacja, wiek, płeć, język – to czynniki według których możesz wskazać odbiorców reklamy

Listy e-mailowe

Jeśli posiadasz listę mailingową, np. Twoich obecnych klientów możesz skierować do niej reklamę

Remarketing

Ktoś odwiedził Twoją stronę, ale nie skontaktował się z Tobą? Spróbuj go zwabić z powrotem dzięki reklamie retargetowanej

Mobile / Desktop

Możesz wybrać typ urządzenia na jaki chcesz kierować reklamy. Twoja strona jest odwiedzana głównie w godzinach pracy, sprawdź zatem czy warto w ogóle nadawać reklamy mobilne

 W wypadku reklam w Messengerze Facebook pozwala nadawać takie reklamy tylko do osób, które już wcześniej weszły z Twoją stroną na FB w kontakt poprzez Messenger.

Chcesz się reklamować na Facebook Messengerze?

Uzyskaj darmową wycenę

Opinie o DBD Marketing


Fantastyczne i indywidualne podejście do klienta, profesjonalizm w całym zakresie usług, elastyczne formy współpracy i kreatywne podejście do tematu. Polecam! Dzięki DBD moja firma wygląda zdecydowanie lepiej!

Jakub Mitka, współ-właściciel AGM – dystrybutor defibrylatorów


Polecam 🙂 DBD Marketing jest rzetelnym, wiarygodnym i solidnym partnerem biznesowym. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy firmę DBD Marketing jako firmy spełniającej najwyższe standardy jakości i odpowiedzialności w zakresie świadczonych usług marketingowych.

Monika Iskra, właściciel Biura rachunkowego Spark

DBD Marketing to zawsze pełen profesjonalizm, rzeczowość i konkret. Bardzo dobry kontakt i elastyczność. Wiedzą jak dbać o klienta. Z nimi zawsze czułem się bezpieczny brodząc w zawiłych meandrach marketingu. Polecam!

Marek Palka, współ-właściciel agencji reklamowej Agape