Reklamuj się używając banerów nawet za 99 zł / m-c. Zdobądź nowych klientów!

Reklama na blogach i stronach internetowych prowadzona przez Certyfikowanego specjalistę AdWords

Obsługa od 99 zł / m-c Kupon na reklamę 200 zł Certyfikowany specjalista

Wybierz formę reklamy

daniel b drożdżNa Twoje zapytanie do 24h odpowie specjalista Daniel B. Drożdż

Certyfikowany specjalista Google AdWords

Reklama banerowa prowadzona jest w systemie AdWords przez certyfikowanego przez Google specjalistę, marketera z zawodu i wykształcenia – Daniela B. Drożdża. Wiedzę z zakresu AdWords potwierdzają uzyskane certyfikaty.

certyfikat adwords daniel b drozdz

certificate

Opinie o DBD Marketing


Współpraca z Danielem to czysta przyjemność: profesjonalna i szybka usługa, rzeczowe i fachowe doradztwo, trafione i nowatorskie projekty, dodatkowo komunikacja bez zarzutu i kreatywność na najwyższym poziomie! Współpraca z DBD Marketing to czysta przyjemność i świetne efekty. Polecam wszystkim!

Joanna Kuśmierczyk-Kubiak, bloger


Daniel to znakomity fachowiec. Posiada duże doświadczenie w zakresie marketingu. Świetny w kontakcie – analizuje problem i przekłada na przystępny język. Pomysłowy i kreatywny. Współpraca z nim to czysta przyjemność 🙂

Tomasz Kołkiewicz, właściciel SEO4.net

Ocena nie może być inna niż 5/5. Pełen profesjonalizm i podejście do klienta na najwyższym poziomie. Błyskawiczny kontakt i niekończące się pomysły Daniela pozwalają powierzyć mu marketing każdej firmy.

Rafał Janiszewski, właściciel FotoFigle.pl


W jakich miejscach możesz się reklamować banerami z DBD MARKETING?

 

Blogi

Jeśli chcesz dotrzeć do osób, które czytają blogi poświęcone Twojej branży. Jeśli chcesz dotrzeć do kobiet.

Strony internetowe

Możesz wybrać strony www samodzielnie lub pozwolić nam dobrać strony, które akurat odwiedzają Twoi potencjalni klienci.

Aplikacje mobilne

Coraz większy ruch w Internecie odbywa się na aplikacjach. Bądź obecny i tam, by zbudować rozpoznawalność.

YouTube

Reklama w dolnej części video lub po jej prawej stronie. To prosty sposób by znaleźć się na największym na świecie kanale video.


Co zyskujesz reklamując się z DBD MARKETING?

 

200 zł GRATIS

Jeśli to Twoja pierwsza kampania AdWords uzyskam dla Ciebie kupon o wartości 200 zł, który zostanie włączony do budżetu reklamowego!

logo-adwords_dbd

Własne konto AdWords

W cenie pierwszej kampanii założę Twoje własne konto AdWords, którym będziesz mógł dysponować także po kampanii – samodzielnie lub z inną agencją.

logo_analytics_dbd

Własne konto Google Analytics

Zainstaluję na Twojej stronie kod Google Analytics, z którego raporty możesz wykorzystywać do prowadzenia marketingu online.

google-my-bz-dbd

Profil w Google Moja Firma

Utworzę Twoje firmowe konto w tzw. Mapach Google, które zintegruję z AdWords. Pozwoli to pokazywać w reklamach na wyszukiwarkę lokalizację Twojej firmy.


Na jaki rynek możesz kierować reklamy?

Miasto

Jeśli działasz na obszarze jednego miasta skieruj reklamy tylko do jego mieszkańców

Województwo lub cała Polska

Jeśli Twoja firma ma zasięg ponadlokalny skieruj reklamy do województw lub grupy miast, gdzie chcesz osiągnąć swoje cele sprzedażowe, a nawet na całą Polskę

Rynki międzynarodowe

Jeśli jesteś eksporterem lub szukasz klientów na swoje usługi lub produkty zagranicą tam właśnie skieruj reklamę

W jaki sposób można targetować klientów?

AdWords oferuje kilka sposobów wyboru grupy docelowej czy sposobu wyświetlania reklam:

 

Słowa kluczowe

Reklamy w wyszukiwarce czy YouTube mogą pojawiać się na podstawie wybranych słów kluczowych. Ich dobór poprzedzam analizą.

Wybrane strony

Tak, możesz nadawać swoje reklamy na wybrane strony. Interesuje Cię Twój lokalny portal lub np. tylko Pudelek – możesz to zrobić z AdWords!

Zainteresowania

Co łączy Twoich klientów – zainteresowania! Możesz zatem nadawać reklamy do osób o wybranych zainteresowaniach.

Tematy

Twoja firma związana jest z pewnymi tematami, np. księgowy z finansami. Możesz nadawać reklamy na strony internetowe poświęcone wybranym tematom


Demografia

Wiesz, że Twoi klienci to mężczyźni w wieku 20-30 z dużych miast? Skieruj reklamę właśnie do nich. Demografię możesz też połączyć np. z Zainteresowaniami

Listy e-mailowe

Posiadasz listę mailingową, np. Twoich obecnych klientów? Skieruj do nich reklamę. Możesz to zrobić za pomocą reklamy w wyszukiwarce, na YouTube i w Gmailu

Remarketing

Ktoś odwiedził Twoją stronę, ale nie skontaktował się z Tobą? Spróbuj go zwabić z powrotem dzięki reklamie retargetowanej

Mobile / Desktop

Możesz wybrać typ urządzenia na jaki chcesz kierować reklamy. Twoja strona jest odwiedzana głównie w godzinach pracy, sprawdź zatem czy warto w ogóle nadawać reklamy mobilne

Jaki sposób targetowania powinieneś wybrać?

Zostaw to mi. Zasadą DBD MARKETING jest prowadzenie testów A/B, a nawet A/B/C/D, gdzie badana jest skuteczność różnych typów kierowania reklam, tak aby ostatecznie wybrać najlepszy. Eksperyment jest zawsze najlepszą metodą. Jeśli jednak Twój budżet jest bardzo ograniczony możesz się zdać na moją wiedzę i doświadczenie. Sposób targetowania zależy też od miejsca docelowego reklamy. Łącząc te wszystkie elementy powstaje plan reklamy, który uzyskujesz w cenie.

Jesteś zainteresowany reklamą banerową?

Uzyskaj darmową wycenę