Reklamuj się w internecie używając banerów nawet za 199 zł / m-c. Zdobądź nowych klientów!

Reklama display na blogach i stronach internetowych prowadzona przez Certyfikowanego specjalistę AdWords

Obsługa od 99 zł / m-c Kupon na reklamę 200 zł Certyfikowany specjalista

W ciągu 24h uzyskaj darmową wycenę swojej kampanii!

Wyślij teraz email na: daniel@dbdmarketing.pl

Na Twój email odpowie certyfikowany specjalista Daniel B. Drożdż

Wybierz swój pakiet statecznych banerów JPEG

Im więcej zamawiasz tym niższa opłata za sztukę!

  • 1 baner
  • 49 PLN
    1 szt.
  • 1 baner w wybranym lub najpopularniejszym rozmiarze
  • Dodatkowy baner: 49 PLN
  • Gotowy do 2 dni roboczych
  • Zamów teraz
  • 15 banerów
    Oszczędzasz 19,60 PLN na każdym banerze
  • 441 PLN
    Komplet
  • 15 banerów we wszystkich dostępnych rozmiarach
  • -
  • Gotowe do 3 dni roboczych
  • Zamów teraz

Co zyskujesz reklamując się z DBD MARKETING?

 

200 zł GRATIS

Jeśli to Twoja pierwsza kampania AdWords uzyskam dla Ciebie kupon o wartości 200 zł, który zostanie włączony do budżetu reklamowego!

logo-adwords_dbd

Własne konto AdWords

W cenie pierwszej kampanii założę Twoje własne konto AdWords, którym będziesz mógł dysponować także po kampanii – samodzielnie lub z inną agencją.

logo_analytics_dbd

Własne konto Google Analytics

Zainstaluję na Twojej stronie kod Google Analytics, z którego raporty możesz wykorzystywać do prowadzenia marketingu online.

google-my-bz-dbd

Profil w Google Moja Firma

Utworzę Twoje firmowe konto w tzw. Mapach Google, które zintegruję z AdWords. Pozwoli to pokazywać w reklamach na wyszukiwarkę lokalizację Twojej firmy.

Zobacz przykładowe banery statyczne do kampanii AdWords display


banner display Tauron

Certyfikowany specjalista Google AdWords

Reklama banerowa prowadzona jest w systemie AdWords przez certyfikowanego przez Google specjalistę, marketera z zawodu i wykształcenia – Daniela B. Drożdża. Wiedzę z zakresu AdWords potwierdzają uzyskane certyfikaty. Kliknij certyfikat, aby zobaczyć jego powiększenie.

certyfikat adwords daniel b drozdz

certificate

Opinie o DBD Marketing


Współpraca z Danielem to czysta przyjemność: profesjonalna i szybka usługa, rzeczowe i fachowe doradztwo, trafione i nowatorskie projekty, dodatkowo komunikacja bez zarzutu i kreatywność na najwyższym poziomie! Współpraca z DBD Marketing to czysta przyjemność i świetne efekty. Polecam wszystkim!

Joanna Kuśmierczyk-Kubiak, bloger


Daniel to znakomity fachowiec. Posiada duże doświadczenie w zakresie marketingu. Świetny w kontakcie – analizuje problem i przekłada na przystępny język. Pomysłowy i kreatywny. Współpraca z nim to czysta przyjemność 🙂

Tomasz Kołkiewicz, właściciel SEO4.net

Ocena nie może być inna niż 5/5. Pełen profesjonalizm i podejście do klienta na najwyższym poziomie. Błyskawiczny kontakt i niekończące się pomysły Daniela pozwalają powierzyć mu marketing każdej firmy.

Rafał Janiszewski, właściciel FotoFigle.pl


W jakich miejscach możesz się reklamować banerami z DBD MARKETING?

 

Blogi

Jeśli chcesz dotrzeć do osób, które czytają blogi poświęcone Twojej branży. Jeśli chcesz dotrzeć do kobiet.

Strony internetowe

Możesz wybrać strony www samodzielnie lub pozwolić nam dobrać strony, które akurat odwiedzają Twoi potencjalni klienci.

Aplikacje mobilne

Coraz większy ruch w Internecie odbywa się na aplikacjach. Bądź obecny i tam, by zbudować rozpoznawalność.

YouTube

Reklama w dolnej części video lub po jej prawej stronie. To prosty sposób by znaleźć się na największym na świecie kanale video.

Na jaki rynek możesz kierować reklamy?

Miasto

Jeśli działasz na obszarze jednego miasta skieruj reklamy tylko do jego mieszkańców

Województwo lub cała Polska

Jeśli Twoja firma ma zasięg ponadlokalny skieruj reklamy do województw lub grupy miast, gdzie chcesz osiągnąć swoje cele sprzedażowe, a nawet na całą Polskę

Rynki międzynarodowe

Jeśli jesteś eksporterem lub szukasz klientów na swoje usługi lub produkty zagranicą tam właśnie skieruj reklamę

W jaki sposób można targetować klientów?

AdWords oferuje kilka sposobów wyboru grupy docelowej czy sposobu wyświetlania reklam:

 

Słowa kluczowe

Reklamy w wyszukiwarce czy YouTube mogą pojawiać się na podstawie wybranych słów kluczowych. Ich dobór poprzedzam analizą.

Wybrane strony

Tak, możesz nadawać swoje reklamy na wybrane strony. Interesuje Cię Twój lokalny portal lub np. tylko Pudelek – możesz to zrobić z AdWords!

Zainteresowania

Co łączy Twoich klientów – zainteresowania! Możesz zatem nadawać reklamy do osób o wybranych zainteresowaniach.

Tematy

Twoja firma związana jest z pewnymi tematami, np. księgowy z finansami. Możesz nadawać reklamy na strony internetowe poświęcone wybranym tematom


Demografia

Wiesz, że Twoi klienci to mężczyźni w wieku 20-30 z dużych miast? Skieruj reklamę właśnie do nich. Demografię możesz też połączyć np. z Zainteresowaniami

Listy e-mailowe

Posiadasz listę mailingową, np. Twoich obecnych klientów? Skieruj do nich reklamę. Możesz to zrobić za pomocą reklamy w wyszukiwarce, na YouTube i w Gmailu

Remarketing

Ktoś odwiedził Twoją stronę, ale nie skontaktował się z Tobą? Spróbuj go zwabić z powrotem dzięki reklamie retargetowanej

Mobile / Desktop

Możesz wybrać typ urządzenia na jaki chcesz kierować reklamy. Twoja strona jest odwiedzana głównie w godzinach pracy, sprawdź zatem czy warto w ogóle nadawać reklamy mobilne

Jaki sposób targetowania powinieneś wybrać?

Zostaw to mi. Zasadą DBD MARKETING jest prowadzenie testów A/B, a nawet A/B/C/D, gdzie badana jest skuteczność różnych typów kierowania reklam, tak aby ostatecznie wybrać najlepszy. Eksperyment jest zawsze najlepszą metodą. Jeśli jednak Twój budżet jest bardzo ograniczony możesz się zdać na moją wiedzę i doświadczenie. Sposób targetowania zależy też od miejsca docelowego reklamy. Łącząc te wszystkie elementy powstaje plan reklamy, który uzyskujesz w cenie.

Jesteś zainteresowany reklamą w sieci reklamowej Google?

Zobacz nasz cennik Uzyskaj darmową wycenę

Jeśli prowadzisz bloga pewnie słyszałeś o Google Analytics. Jest to narzędzie, które pozwoli Ci sprawdzić statystyki Twojej strony. GA oferuje wiele raportów. Na które więc…

Czytaj dalej

Ponad miliard użytkowników Gmaila może odetchnąć z ulgą, gdyż ich maile nie będą już skanowane przez system. Co oznacza to dla firm korzystających z reklamy…

Czytaj dalej

Jeśli chcesz się reklamować w Internecie – w wyszukiwarce Google, na stronach internetowych, Gmailu, urządzeniach mobilnych, YouTube – skorzystaj np. z systemu Google AdWords. Oto…

Czytaj dalej