Jeśli chcesz przyznać lub odebrać dostęp do swojego konta Google AdWords agencji wykonaj te proste kroki. Czynności te możesz też wykonać, aby sprawdzić czy ktoś ma dostęp do tego konta.

Co się stanie, gdy przyznasz dostęp do konta Google AdWords?
Dzięki przyznaniu dostępu wybranej agencji do Twojego konta Google AdWords ta będzie miała możliwość używać tego konta. Będzie mogła wykonać audyt dotychczasowych kampanii, wprowadzać zmiany w nich oraz rozpoczynać nowe kampanie.
Co będzie potrzebne?

  • Dostęp do Twojego konta Google AdWords (login, hasło do konta w Google, na którym założono to narzędzie).

Przyznawanie dostępu do Google AdWords

  1. Zaloguj się do Google AdWords
  2. W prawym górnym rogu (w wersji „starej”) zobaczysz „Identyfikator klienta„. Skopiuj je i podaj wybranej agencji.
  3. Teraz agencja podepnie Twoje konto do Mojego Centrum Klienta (panelu do zarządzania kontami i kampaniami AdWords dla agencji)
  4. Przejdź do konta AdWords. Zobaczysz komunikat, że agencja prosi o dostęp do Twojego konta. Jeśli nie – w prawym górnym rogu kliknij ikonę koła zębatego i przejdź do „Dostęp do konta
  5. Znajdź agencję, której chcesz przyznać dostęp, przyznaj.

Odbieranie dostępu do Google AdWords

  1. Zaloguj się do Google AdWords
  2. W prawym górnym rogu kliknij ikonę koła zębatego i przejdź do „Dostęp do konta
  3. Przy agencji, której chcesz odebrać dostęp zaznacz „Przerwij dostęp