Reklama w internecie. Certyfikowany specjalista Google AdWords
 
 
 

Reklamuj się na Facebooku nawet za 199 zł / m-c. Zdobądź nowych klientów!

Reklama na Facebooku, urządzeniach mobilnych prowadzona przez doświadczonego specjalistę

Od 99 zł / miesiąc Dowolny czas trwania kampanii Doświadczony specjalista

Uzyskaj darmową wycenę!

Napisz na: daniel@dbdmarketing.pl

Na Twoje zapytanie do 24h odpowie specjalista Daniel B. Drożdż

Opinie o DBD Marketing


Fantastyczne i indywidualne podejście do klienta, profesjonalizm w całym zakresie usług, elastyczne formy współpracy i kreatywne podejście do tematu. Polecam! Dzięki DBD moja firma wygląda zdecydowanie lepiej!

Jakub Mitka, współ-właściciel AGM – dystrybutor defibrylatorów


Polecam 🙂 DBD Marketing jest rzetelnym, wiarygodnym i solidnym partnerem biznesowym. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy firmę DBD Marketing jako firmy spełniającej najwyższe standardy jakości i odpowiedzialności w zakresie świadczonych usług marketingowych.

Monika Iskra, właściciel Biura rachunkowego Spark

DBD Marketing to zawsze pełen profesjonalizm, rzeczowość i konkret. Bardzo dobry kontakt i elastyczność. Wiedzą jak dbać o klienta. Z nimi zawsze czułem się bezpieczny brodząc w zawiłych meandrach marketingu. Polecam!

Marek Palka, współ-właściciel agencji reklamowej Agape


Nowość! Reklamy rozpoczynające rozmowę na Messengerze

Zamów reklamę na Facebooku, po której kliknięciu potencjalny klient trafia wprost do Twojego firmowego Messengera!
Z formularza powyżej wybierz Reklama na Messenger. Resztą zajmie się nasz specjalista.

Jakie formy reklamy na Facebooku możesz zlecić w DBD MARKETING?

 

Polubienia

Chcesz zdobyć więcej fanów? Zleć kampanię na ich pozyskanie. 100% legalnie pozyskani fani nie znikną z Twojej strony, gdy Facebook znów zacznie usuwać nieaktywne konta.

Zasięg postów

Masz 1000 fanów, a Twoje posty średnio docierają do 100 osób? Możesz to poprawić poprzez promocję postów – do swoich fanów, ich znajomych lub wybranej grupy docelowej.

Lokalna świadomość

Działasz lokalnie od niedługiego czasu? Być może w okolicy znajdują się Twoi potencjalni klienci, ale nawet o Tobie jeszcze nie słyszeli. Powiadom ich o swojej firmie.

Ruch na stronie

Skieruj ruch z Facebooka na swoją stronę internetową, e-sklep, bloga lub miejsce na fanpage’u. Co najlepsze stawki za kliknięcie są tu niemal zawsze niższe niż w AdWords.

Wszystkie te formy dostępne są zarówno w wersji desktop (na komputery) jak i na urządzenia mobilne (smartfony, tablety).


W jaki sposób można targetować klientów?

Facebook Ads oferuje kilka sposobów wyboru grupy docelowej czy sposobu wyświetlania reklam:

Zaawansowane kryteria

Stanowisko zawodowe, miejsce pracy, zainteresowania, a nawet takie szczegóły jak informacja o wieku dzieci klientów – te wyjątkowe kryteria pozwolą Ci dotrzeć do odpowiednich osób jak w żadnym innym medium

Połączenia

Twoi fani, znajomi Twoich fanów, a może osoby nie powiązane z Twoją stroną na Facebooku? To kolejny sposób kierowania reklam

Osoby zaangażowane

Nowością na Facebooku jest możliwość kierowania reklam do osób, które wykazały się aktywnością co do Twojej strony

Wydarzenia

Stworzyłeś wydarzenie i zebrałeś sporą grupę uczestników? Teraz do tych osób możesz skierować reklamę


Demografia

Lokalizacja, wiek, płeć, język – to czynniki według których możesz wskazać odbiorców reklamy

Listy e-mailowe

Jeśli posiadasz listę mailingową, np. Twoich obecnych klientów możesz skierować do niej reklamę

Remarketing

Ktoś odwiedził Twoją stronę, ale nie skontaktował się z Tobą? Spróbuj go zwabić z powrotem dzięki reklamie retargetowanej

Mobile / Desktop

Możesz wybrać typ urządzenia na jaki chcesz kierować reklamy. Twoja strona jest odwiedzana głównie w godzinach pracy, sprawdź zatem czy warto w ogóle nadawać reklamy mobilne

Jaki sposób targetowania powinieneś wybrać?

Zostaw to mi. Zasadą DBD MARKETING jest prowadzenie testów A/B, a nawet A/B/C/D, gdzie badana jest skuteczność różnych typów kierowania reklam, tak aby ostatecznie wybrać najlepszy. Eksperyment jest zawsze najlepszą metodą. Jeśli jednak Twój budżet jest bardzo ograniczony możesz się zdać na moją wiedzę i doświadczenie. Sposób targetowania zależy też od miejsca docelowego reklamy. Łącząc te wszystkie elementy powstaje plan reklamy, który uzyskujesz w cenie.

Na jaki rynek możesz kierować reklamy?

Miasto

Jeśli działasz na obszarze jednego miasta skieruj reklamy tylko do jego mieszkańców

Województwo lub cała Polska

Jeśli Twoja firma ma zasięg ponadlokalny skieruj reklamy do województw lub grupy miast, gdzie chcesz osiągnąć swoje cele sprzedażowe, a nawet na całą Polskę

Rynki międzynarodowe

Jeśli jesteś eksporterem lub szukasz klientów na swoje usługi lub produkty zagranicą tam właśnie skieruj reklamę

Jak wygląda reklama na Facebooku?

Reklama w aktualnościach użytkowników

dbd marketing reklama w aktualnosciach fb

Reklama w prawej kolumnie aktualności

dbd marketing reklama w prawej kolumnie fb

Reklama na urządzeniach mobilnych

dbd marketing reklama w aktualnosciach mobile fb

Chcesz się reklamować na Facebooku?

Uzyskaj darmową wycenę