Blog

Google Analytics dla blogerów. Statystyki bloga, które powinieneś sprawdzać

Jeśli prowadzisz bloga pewnie słyszałeś o Google Analytics. Jest to narzędzie, które pozwoli Ci sprawdzić statystyki Twojej strony. GA oferuje wiele raportów. Na które więc należy zwrócić uwagę będąc blogerem?…

Czytaj dalej

Gmail kończy ze skanowaniem Twoich maili

Ponad miliard użytkowników Gmaila może odetchnąć z ulgą, gdyż ich maile nie będą już skanowane przez system. Co oznacza to dla firm korzystających z reklamy w Gmail? Jeśli używałeś do…

Czytaj dalej

Jak zacząć się reklamować w Google AdWords?

Jeśli chcesz się reklamować w Internecie – w wyszukiwarce Google, na stronach internetowych, Gmailu, urządzeniach mobilnych, YouTube – skorzystaj np. z systemu Google AdWords. Oto podstawowe elementy, jakie powinieneś przemyśleć…

Czytaj dalej

Przyznawanie dostępu do konta reklamowego na Facebooku

Jeśli chcesz przyznać dostęp wybranej agencji do swojego konta reklamowego na Facebooku wykonaj te cztery proste czynności Niezależnie od tego czy korzystasz z Menedżera Firmy czy nie przejdź do ustawień…

Czytaj dalej

Jak przyznać i odebrać dostęp do strony na Facebooku

Jeśli chcesz przyznać lub odebrać dostęp do swojej strony (fanpage’a) na Facebooku wybranej osobie wykonaj te proste kroki. Czynności te możesz też wykonać, aby sprawdzić czy ktoś ma dostęp do…

Czytaj dalej

Jak publikować posty i wydarzenia w Google?

Chcesz zwiększyć ekspozycję swojej marki w Google i promować swoją ofertę jednocześnie? Od teraz możesz wewnątrz swoich wizytówek w Google Moja Firma publikować posty. Usługa występuje pod nazwą „Lokalne adresy…

Czytaj dalej

Jak przyznać i odebrać dostęp do konta Google AdWords

Jeśli chcesz przyznać lub odebrać dostęp do swojego konta Google AdWords agencji wykonaj te proste kroki. Czynności te możesz też wykonać, aby sprawdzić czy ktoś ma dostęp do tego konta.…

Czytaj dalej

Jak przyznać i odebrać dostęp do konta Google Analytics

Jeśli chcesz przyznać lub odebrać dostęp do swojego konta Google Analytics innej osobie lub agencji wykonaj te cztery proste kroki. Przyznawanie dostępu do Google Analytics Zaloguj się do Google Analytics…

Czytaj dalej

Jak wykorzystać AdWords do oceny potencjału biznesu

Masz pomysł na biznes, ale nie jesteś pewien czy ma on sens, czy wypali? Możesz sobie pomóc przeprowadzając analizę słów kluczowych za pomocą Planera słów kluczowych udostępnianego przez Google AdWords.…

Czytaj dalej

Branding a marketing w wyszukiwarkach

Branding z użyciem SEM? Czy można połączyć SEM z brandingiem? Skoro SEM to forma działań promocyjnych to jak najbardziej tak! Pojawiają się jednak pytania: czy nie lepiej za pomocą SEM prowadzić…

Czytaj dalej