Poddaj kontroli technicznej stronę docelową swojej kampanii reklamowej.
Za 99 zł uchroń się przed stratą budżetu!

Usługa bezpłatna dla osób i firm zamawiających prowadzenie kampanii w DBD Marketing

Prześlij adres swojej strony docelowej i uzyskaj jej Audyt!

Wyślij teraz email na: daniel@dbdmarketing.pl

Na Twój email odpowie certyfikowany specjalista Daniel B. Drożdż

Czego dowiesz się dzięki Audytowi strony docelowej?

  • Czy możesz prowadzić kampanie do urządzeń mobilnych jak smartfony i tablety;
  • Czy strona ma wdrożone narzędzia analityczne, które pozwolą optymalizować kampanie;
  • Czy strona ładuje się dość szybko i nie będziesz tracił ruchu;
  • Czy treści i UX strony jest zgodny z wytycznymi Google AdWords;
  • Czy strona potencjalnie będzie skuteczna oraz co zrobić, aby polepszyć jej wynik.

Audyt ustrzeże Cię przed:

Utratą ruchu z kliknięć, za które płacisz

W niektórych sytuacjach liczba kliknięć, za które płacisz nie jest równa liczbie sesji, jakie uzyskuje z nich strona docelowa. Winna jest sama strona. W tej sytuacji dosłownie wyrzucasz pieniądze w błoto.

Zmarnowaniem pozyskanego ruchu

Jeśli kierujesz ruch do strony, która nie ma szans zachęcić do realizacji celu, jaki przed nią stawiasz – dosłownie wyrzucasz pieniądze w błoto.

Blokadą kampanii lub konta reklamowego

Jeśli strona zawiera treści lub technologie niezgodne z zasadami Wydawców Twoja kampania może zostać wstrzymana, niezaakceptowana, a w najgorszym wypadku całe konto może zostać zablokowane.


Dla kogo przeznaczony jest Audyt strony docelowej?

Audyt przeznaczony jest dla firm, które pragną zacząć reklamować swoją stronę w kampaniach internetowych. W tym celu wybierają stronę lub strony docelowe, do których będzie kierowany ruch. Jeśli Twoja strona nie działa i nie konwertuje nie ma sensu jej reklamować. Nie zaganiaj klientów w ślepy zaułek…


Jak przebiega usługa Audytu strony docelowej w DBD Marketing?

1. Analizy marketingowe

Oceniamy Twoją stronę pod kątem jej potencjalnej skuteczności. Zbieramy wytyczne jak poprawić wynik.

2. Analizy techniczne

Za pomocą odpowiednich narzędzi analizujemy stronę.

3. Raport z wnioskami

Wnioski z analiz wraz ze wskazaniami prezentuje Raport.


Nie wiesz, która ze stron będzie docelową lub będzie ich kilka?

Uzyskaj darmową wycenę