Audyt strony docelowej
– przed uruchomieniem kampanii reklamowej


Prześlij teraz adres swojej strony docelowej i za 99 zł uzyskaj jej Audyt! 

Adres email (wymagane)

Adres Twojej strony


Czym jest strona docelowa?

Jest to strona, do której masz zamiar prowadzić kampanie reklamowe w internecie, np. twojadomena.com/oferta



Audyt ustrzeże Cię przed:

Utratą ruchu z kliknięć, za które płacisz

W niektórych sytuacjach liczba kliknięć, za które płacisz nie jest równa liczbie sesji, jakie uzyskuje z nich strona docelowa. Winna jest sama strona. W tej sytuacji dosłownie wyrzucasz pieniądze w błoto.

Zmarnowaniem pozyskanego ruchu

Jeśli kierujesz ruch do strony, która nie ma szans zachęcić do realizacji celu, jaki przed nią stawiasz – dosłownie wyrzucasz pieniądze w błoto.

Blokadą kampanii lub konta reklamowego

Jeśli strona zawiera treści lub technologie niezgodne z zasadami Wydawców Twoja kampania może zostać wstrzymana, niezaakceptowana, a w najgorszym wypadku całe konto może zostać zablokowane.

Czego dowiesz się dzięki Audytowi strony docelowej?

  • Czy możesz prowadzić kampanie do urządzeń mobilnych jak smartfony i tablety;
  • Czy strona ma wdrożone narzędzia analityczne, które pozwolą optymalizować kampanie;
  • Czy strona ładuje się dość szybko i nie będziesz tracił ruchu;
  • Czy treści i UX strony jest zgodny z wytycznymi Google AdWords;
  • Czy strona potencjalnie będzie skuteczna oraz co zrobić, aby polepszyć jej wynik.

Dla kogo przeznaczony jest Audyt strony docelowej?

Audyt przeznaczony jest dla firm, które pragną zacząć reklamować swoją stronę w kampaniach internetowych. W tym celu wybierają stronę lub strony docelowe, do których będzie kierowany ruch. Jeśli Twoja strona nie działa i nie konwertuje nie ma sensu jej reklamować. Nie zaganiaj klientów w ślepy zaułek…


Jak przebiega usługa Audytu strony docelowej w DBD Marketing?

1. Analizy marketingowe

Oceniamy Twoją stronę pod kątem jej potencjalnej skuteczności. Zbieramy wytyczne jak poprawić wynik.

2. Analizy techniczne

Za pomocą odpowiednich narzędzi analizujemy stronę.

3. Raport z wnioskami

Wnioski z analiz wraz ze wskazaniami prezentuje Raport.


Nie wiesz, która ze stron będzie docelową lub będzie ich kilka?

Uzyskaj darmową wycenę